FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi
Shura to trzeci kapłan z Upper Yardu, który karał przestępców próbą nici. Ujeżdża ogromnego ptaka o imieniu Fuza.

Wygląd

Shura No Hat

Shura bez czapki.

Shura ubiera się niczym pilot. Nosi ciepłe, pomarańczowe spodnie i kurtkę z ciemnofioletowymi rękawami w białą, cienką kratkę. Skórzane rękawice i buty, fioletowy szalik oraz archaiczne gogle i czapkę-pilotkę. Jako Birkanin ma na plecach małe, białe skrzydła. Ma długie, sterczące na boki czarne wąsy, tego samego koloru ma oczy oraz krótkie włosy.

Osobowość

Tak samo jak reszta Armii Boga jest pewnym siebie przeciwnikiem, który bez wahania atakuje rannych czy uwięzionych wrogów. Wobec innych odnosi się z wyższością oraz arogancją, która przyniosła mu klęskę w pojedynku z Wiperem. Jedyny moment współczucia jaki został pokazany to rozmowa z Chopperem. Shura darował mu życie, a nawet zwrócił się do niego po imieniu i bez wyzwisk.

Historia

Fabuła

Akt Skypiea

Shura Attacks Chopper and Merry

Shura niszczy Going Merry swoim Heat Javelinem.

Umiejętności

Na swoim terenie rozciągnął cieńsze od pajęczyny, ale wytrzymalsze od stali linki dzięki czemu blokował przeciwników zanim zdołali do niego podejść. To może świadczyć o jego przebiegłości oraz zapobiegliwości.

Bronie

Główny artykuł: Heat Javelin (Lanca Żaru)
Heat Javelin Infobox

Heat Javelin z Heat Dialem.

Shura w walce wykorzystuje kopię nazywaną Heat Javelin, która została wyposażona w Diale ciepła. Dzięki dodatkowej mocy jego ataki są wielokrotnie niebezpieczniejsze i jest zdolny podpalić wszystko w co trafi. Oprócz tego jako wojownik Enela jest niesamowicie potężnym przeciwnikiem zdolnym pokonać wielu Shandian w ciągu kilku minut. Podczas walki siada na grzbiecie swojego ptaka Fuza, który potrafi ziać ogniem.

Mantra

Główny artykuł: Dominacja

Jest w stanie posługiwać się Dominacją Koloru Obserwacji, która na Upper Yardzie jest nazywana Mantrą. Umożliwia mu ona przewidzenie ruchów przeciwnika.

Główne walki

Ciekawostki

  • Shura to japońskie słowo oznaczające rzeź/masakrę. Jest to też skrót od Ashura, który jest bogiem wojny w hinduizmie.

Nawigacja