FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Shuuzo to niekanoniczny członek Neo Marynarki, były komandor Marynarki i obecny więzień Impel Down.

Wygląd

Shuuzo to wielki, czarnoskóry człowiek pochodzący z plemienia długorękich. Jest umięśniony. Ma czarne długie włosy ułożone w tzw. "topknot", niebieskie oczy z dużymi brwiami i długą brodę oraz wąsy.

Osobowość

Tak jak wiele postaci w One Piece, Shuuzo posiada własny unikalny śmiech, jego jest to "Brarararara"!

Relacje

Alpacacino

Shuuzo zdaje się mieć dobre relacje z Alpacacino.

Momonga

Wygląda na to, że Shuuzo znał przeszłość Momongi, jednak nie jest pewne, czy znają się osobiście.

Ain

Shuuzo nie lubi Ain, najprawdopodobniej głównie dlatego, że został przez nią pokonany i przejęła ona jego rangę zastępcy Zephyra. Nie słucha jej rozkazów.

Historia

Przeszłość

Saga Wyspa Ryboludzi

Akt Ambicja Z

Umiejętności i moce

Sześć Form

Główny artykuł: Sześć Form

Shuuzo jest w stanie korzystać z niektórych technik Sześciu Form takich jak: Golenie, Palcowy Pistolet, Księżycowy Krok i Żelazna Bryła. Domniemywa się, że ma wysoki poziom mistrzostwa w Żelaznej Bryle, ponieważ udało mu się odrzucić ataki Luffy'ego w trybie Gear Second z względną łatwością. Pokazano jego ruch z Żelazną Bryłą nazwaną "Three-Section Lariat". Wydaje się że opanował także Palcowy Pistolet, używa go dość dużo i nawet przy użyciu go w unikalne odmiany takie jak "Shigan Five" i "Shigan Ten".

Dominacja

Główny artykuł: Dominacja

Bronie

Główny artykuł: Alpacacino

Ciekawostki

Nawigacja