FANDOM

Simon jest kapitanem załogi Simona oraz przeciwnikiem w grze wideo na Game Boy Advance, One Piece: Wielki skarb siedmiu wysp.[1]

Wygląd

Simon Portrait

Zbliżenie na Simona.

Simon nosi wyszukany biały garnitur ze złotymi krawędziami, kroju sporego płaszcza z fioletową koszulą pod spodem. Nosi monokl na prawym oku, oraz grubą obręcz na szyi z dołączonym złotym dyskiem za głową. Dodatkowo nosi mocno wypolerowane czarne buty, oraz zdobioną złotem książkę.

Simon nosi czarne włosy, zasłonięte małym złotym hełmem za wyjątkiem małego wyrastającego kosmyka włosów, oraz czarną bródkę, oraz baczki. Generalnie Simon jest przedstawiany w postaci dżentelmena.

Galeria

Osobowość

Fabuła

Wielki sekretny skarb siedmiu wysp

Simon pojawia się jako główny przeciwnik na wyspie na którą przybywają Piraci Słomkowego Kapelusza. Walczył z nimi w walce RPG, jednak został pokonany.

Umiejętności

Diabelski Owoc

Główny artykuł: Pap-Papierowoc

Simon zjadł Pap-Papierowoc, Diabelski Owoc typu Logia, który pozwala mu zmienić się w kartki papieru aby atakować i unikać obrażeń.

Przypisy

  1. Gry One Piece - One Piece: Wielki sekretny skarb siedmiu wysp, Simon i jego moc Diabelskiego Owocu pojawiają się.

Nawigacja