FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Sojusz-Ninjo-Piracko-Norko-Samurajowy – jest sojuszem pirackim pierwotnie utworzonym pomiędzy Piratami Słomianego Kapelusza a Piratami Serca w celu zabicia Kaidou, jednego z Czterech Imperatorów.

Pierwotnym celem Lawa było pozbawienie Donquixote Doflamingo posady Shichibukai, aby pomścić śmierć swojego przyjaciela, Donquixote Rosinante. Zamierzał zakończyć sojusz, kiedy Doflamingo złamałby ich umowę i w razie potrzeby zginął Doflamingo. Jednak Luffy nie chciał pozwolić, by zakończył się sojusz, a ich faktycznym celem jest obecnie obalenie Kaidou, który teraz jest ich celem z powodu ich zaangażowania w upadek Doflamingo.

Kiedy dwie załogi dotarły do Zou, sojusz rozrósł się, obejmując rodzinę Kouzuki z Wano, dowodzoną przez młodego spadkobiercę Kouzuki Momonosuke, oraz plemię Norek, którego przywódcy Inuarashi i Nekomamushi byli służącymi rodziny Kouzuki.

Członkowie

[v · e · ?]
Sojusz Ninjo Piracko Minko Samurajowy
Przywódcy sojuszu
Monkey D. Luffy Trafalgar D. Water Law Kouzuki Momonosuke Inuarashi Nekomamushi
Frakcje
Załoga Sercowych Rodzina Kozuki Księstwo Mokomo Piraci Słomkowego Kapelusza
Statki
Polar Tang Thousand Sunny
Sojusznicy
Wielka Flota Słomkowego Kapelusza

Siła Sojuszu

Fabuła

Przeszłość

Saga Piracki Sojusz

Akt Punk Hazard

Akt Dressrosa

Saga Czterech Imperatorów

Akt Zou

Akt Tortowa Wyspa

Ciekawostki

  • Luffy był tym, który wymyślił nazwę sojuszu, co spowodowało, że Usopp stwierdził, że jest zbyt długa, a Nami spytała, czy część "Ninja" była potrzebna, ponieważ ninja, Raizou, był związany z samurajami. Konsensus był jednak taki, że był potrzebny, głównie z powodu entuzjazmu Luffy'ego wobec ninja.
    • Jak dotąd sojusz ten jest jedynym sojuszem, który utworzyły Słomiane Kapelusze.
  • Sojusz ma drugą najwyższą sumę spośród wszystkich znanych grup, zaraz po Piratach Big Mom.

Nawigacja