FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi
Son Gokū, urodzony jako Kakarotto, to Saiyanin i główny bohater serii Dragon Ball stworzonej przez Akira Toriyamę. Jako niemowlę został wysłany na ziemię, by ją zniszczyć, lecz przez wypadek stracił pamięć, dzięki czemu został największym obrońcą planety i przywódcą Wojowników Z. Przez całe życie trenuje, by stać się najsilniejszym wojownikiem i pokonywać coraz to silniejszych przeciwników. Utrzymuje porządek na ziemi i w świecie, wielokrotnie ocalił je od zniszczenia. Pojawia się gościnnie w specjalnym rozdziale Cross Epoch, a także w 590. odcinku serii.

Wygląd

Son Gokū to przeciętnego wzrostu Saiyanin z czarnymi, rozczochranymi włosami. Zazwyczaj nosi pomarańczowy strój z dwoma znakami 亀 (Kame), oznaczającymi "żółwia". Pod strojem ma niebieską koszulkę. Na nogach nosi niebieskie buty.

Osobowość

Son Gokū to rezolutna i prostoduszna osoba. Jako strażnik ziemi, broni jej mieszkańców. Ponad wszystko kocha jedzenie i treningi, od których odrywa go Chichi, przypominając o obowiązkach. Jest gotów oddać za innych życie.

Historia

Fabuła w Dragon Ball

Fabuła

Cross Epoch

Odcinek 590

Umiejętności i moce

Son Gokū jest uzdolnionym mistrzem sztuk walki. Trenował pod okiem Boskiego Miszcza, a potem Króla Światów Północy. Jest jedną z najsilniejszych osób w Siódmym Wszechświecie.

Super-Saiyanin

Son Gokū potrafi przybierać liczne formy Super-Saiyanina, które zwielokrotniają jego moc.

Główne walki

Ciekawostki

  • Postać Son Gokū stanowiła inspirację Ody do stworzenia Luffy'ego.

Nawigacja