FANDOM

Sorcery Clima Tact
Sorcery Clima Tact to trzeci ulepszony kij bo Nami.

Wygląd

Podobnie jak w poprzednich wersjach tej broni jest to długa i cienka rura o błękitnym kolorze, który można dzielić na trzy mniejsze części. Po przeskoku stał się on wyższy od Nami, bardziej podłużny i stracił miejsca na diale. Użytkowniczka przechowuje go teraz w etui przymocowanym na pasku. W przeciwieństwie do Perfect Clima Tactu, nowa broń nie posiada żadnych widocznych elementów wystających z niego.

Zastosowanie

Nami ulepszyła swoją broń w ciągu tych dwóch lat spędzonych na Weatherii, dzięki zdobytej tam wiedzy wprowadziła do Clima-Tactu nowe technologie i umiejętności. Nowe możliwości bojowe broni zostały po raz pierwszy ukazane, gdy Nami przyjechała na Archipelag Sabaody i wykorzystała je na oszustach Piratów Słomianego Kapelusza, niszcząc budynek w jakim się znajdowali jednym atakiem. Później używała go podczas Aktu Wyspa Ryboludzi na członkach Nowych Piratów Ryboludzi.

W przeciwieństwie do poprzednich wersji, nowy Clima Tact może być również regularnie wykorzystywany do codziennych czynności, takich jak tworzenie dróg dla innych lub branie prysznica. Ponadto, pozwala Nami tworzyć Niebiańskie chmury, które są w stanie wytrzymać na Niebieskim Morzu.

Użycie w walce

W Sorcery Clima Tact, wszystkich kombinacje i zastosowania poprzednich broni Nami zostały całkowicie odmienione. Użytkowniczka broni nie skupia już swoich ataków polegając tylko na Cool Ball, Heat Ball i Thunder Ball. Używa teraz nowo zapoznanych na Weatherii baniek, które są w stanie przechowywać małe chmury burzowe.

Sprawa tłumaczenia

W polskiej wersji gry One Piece: Burning Blood, wydanej przez firmę Cenega, broń nosi nazwę Magiczna Laska Pogody.

Nawigacja