Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi.png

Spartan – gladiator Koloseum Corrida. Chciał wziąć udział w turnieju w walce o Płom-Płomieniowoc, ale został wyeliminowany przez Luffy'ego.

Wygląd

Spartan jest wielkim muskularnym mężczyzną ma długie kędzierzawe czarne włosy oraz bliznę biegnącą wzdłuż jego tułowia aż do szyi. Ubrany jest w czarne majtki, pomarańczowy paludamentum, czarne buty oraz parą mankietów z kolcami na ręce.

Galeria

Osobowość

Spartan jest bardzo agresywnym człowiekiem nienawidzi słabeuszy. Często ocenia kogoś po jego wyglądzie (Luffy). Nie waha się użyć siły, zastraszać innych. Jest bardzo okrutnym człowiekiem (prześladował Rebeccę w przeszłości).

Historia

Z przeszłości Spartana wiemy, że wygrał comiesięczny turniej w Koloseum Corrida aż pięćdziesiąt jeden razy. Wiemy również, że zastraszał Rebeccę od czasu do czasu.

Umiejętności i moce

Spartan był w stanie wygrać 51 razy turniej bojowy. Jest bardzo silny oraz co dziwne wydaje się być inteligentny, ponieważ jako jedna z kilku osób rozpoznała fałszywą brodę Luffy'ego. Mimo swojej siły nie miał najmniejszych szans w starciu z Luffym.

Główne walki

Ciekawostki

  • Jego imię pochodzi od greckiego miasta, Sparty.
  • W mandze nie zostało ukazane w którym bloku Battle Royale miał walczyć, jednak w anime była ukazana scena gdzie pokazano, że miał walczyć w bloku D.

Nawigacja