FANDOM

Speed to gwiazda załogi Królestwa Zwierząt stacjonująca w mieście Bakura.

Wygląd

Speed Anime Concept Art

Grafika koncepcyjna Speed z anime.

Speed to wysoka kobieta, która przez zjedzony przez siebie owoc SMILE przypomina wyglądem centaura. Górna połowa jej ciała jest ludzka, dolna końska. Lewa strona jej włosów jest czarna, a lewa biała. Ma końskie uszy, z których jedno przekute jest okrągłym kolczykiem. Nosi skórzaną niebiesko-białą kurtkę z czarnymi piórami zwisającymi z pleców. Na grzbiecie ma siodło. Gdy się uśmiecha, jej usta wyglądają jak koński pysk.

Osobowość

Speed Smiling

Speed śmieje się jak koń.

Speed jest zazwyczaj bardzo poważną osobą, która sumiennie wykonuje swoje obowiązki i denerwuje się, gdy inni się obijają. Jej duma nie pozwala jej przyjmować rozkazów od innych. Traci jednak swoją powagę, gdy ktoś ją pochwali. Zaczyna się wtedy śmiać jak koń, szczerząc swoje zęby. Lubi chwalić się swoimi umiejętnościami, co pokazała, opowiadając o swoim świetnym zasięgu wzroku.

Po oswojeniu przez Tamę, zaczęła się zwracać do dziewczynki, mówiąc "mistrzu". Stała się wobec niej bardzo lojalna i próbowała ocalić ją przed Kaidou, ryzykując swoim życiem.

Umiejętności i moce

Jako gwiazda Speed ma władzę nad załogantami niższej rangi i razem z Holdemem i Basilem Hawkinsem jest jedną z najważniejszych osób w mieście Bakura.

Diabelski owoc

Speed zjadła koński SMILE, dzięki któremu uzyskała końskie ciało, a pole jej widzenia zwiększyło się do tego stopnia, że widzi wszystko w promieniu 360 stopni. Jej końskie nogi pozwalają jej na osiągnięcie ogromnej prędkości, a dzięki grzbietowi może służyć za środek transportu.

Bronie

Speed nosi łuk, lecz nie pokazano, by się nim posługiwała.

Dominacja

Główny artykuł: Dominacja

W anime użyła Dominacji Koloru Uzbrojenia.

Ciekawostki

  • Imię Speed wzięło się od gry karcianej o tej samej nazwie.
  • Speed jest pierwszą nazwaną władającą, która posiada moc owocu SMILE, która już wcześniej pojawiła się w serii za sprawą Koń-Koniowocu.

Nawigacja