FANDOM

Spok-Spokojowoc to Diabelski Owoc typu Paramecia, pozwalający władającemu na stworzenie dźwiękoszczelnego obszaru i wyciszenie wszystkich hałasów. Owoc sprawia, że władający staje się bezdźwięcznym człowiekiem (無音人間 Muon Ningen). Został zjedzony przez Donquixote Rosinante, lecz po jego śmierci wrócił do cyklu reinkarnacji.

Etymologia

  • Nagi (凪) oznacza po japońsku "spokój", co nawiązuje do mocy wyciszania dźwięku.

Mocne i słabe strony

Użytkownik owocu posiada zdolność do stworzenia dźwiękoszczelnego pola. Pole to sprawia, że dźwięki z zewnątrz nie są słyszalne wewnątrz obszaru. Działa do również w drugą stronę. Dźwięki z wewnątrz nie są słyszalne poza polem.

Moc owocu może być użyta również aby anulować wszystkie hałasy pochodzące z działań użytkownika. Co jest bardzo pomocne w sytuacjach i działaniach gdzie potrzebna jest absolutna cisza. Dzięki temu przeciwnicy nie są świadomi zagrożenia ze strony władającego. Widać to gdy Rosinante atakuję grupę piratów próbując ukraść Op-Operacjowoc.

Ponadto użytkownik jest narażony na standardowe słabości Diabelskiego Owocu.

Zastosowanie

Rosinante rzadko używa zdolności owocu, żeby ukryć fakt jego posiadania przed załogą. Używa jej w prywatnej rozmowie z Law'em, oraz do otrzymania raportów dla Sengoku. Moc idealnie sprawdza się w pełnieniu funkcji szpiega Marynarki na Doflamingo.

Rosinante użył także owocu do niespodziewanego ataku na grupę piratów posiadających Op-Operacjowoc, aby wykraść go i uleczyć chorobę Law'a.

Techniki

Nawigacja