FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Statki Marynarki to statki służące Marynarce do transportu i walk na morzach.

Na dwóch z czterech masztów znajduje się od dwóch do trzech żagli. Farba, jaką pomalowane są statki Marynarki, jest zawsze taka sama, lecz okręty często różnią się między sobą rozmiarem i wyposażeniem. Statki Marynarki zawsze pomalowane są zielono-niebieską farbą, dzięki czemu wpasowują się kolorystycznie do baz Marynarki. Dodatkowe elementy statków zwykle pomalowane są na czarno. Jedynie kilka okrętów nie wpasowuje się w ten schemat.

Statki Marynarki to jedyne pojazdy morskie, które mogą bezpiecznie przepływać przez Calm Belt. Możliwe jest to dzięki dwóm czynnikom. Pierwszym jest pokrycie kadłuba Kamieniem Morskiej Strażnicy, który sprawia, że statki są niewidoczne dla Królów Mórz. Drugim są zaś koła łopatkowe, które umożliwiają poruszanie się nawet bez wiatru.

Typowy statek

Standard Marine ship

Widok na burtę typowego statku Marynarki.

Typowy statek Marynarki ma trzy maszty, z których dwa mają po dwa żagle, a jeden żagiel łaciński. Na burtach znajduje się po sześć dział, a na dziobie cztery większe. Po środku znajduje się spora okrągła struktura, a na bokach kadłuba namalowane są symbole Marynarki.

Wyróżniające się statki

Statek Nezumiego

Nezumiship

Statek Nezumiego.

Statek Pudding-Puddinga

77th Branch Infobox

Statek Pudding-Puddinga.

Statek Monkey D. Garpa

Garp's Ship

Statek Garpa (po lewej), a za nim typowy statek Marynarki.

Statek Smokera

Smoker's Old Ship

Stary statek Smokera.

Statek Hiny

Hina's Ship

Statek Hiny.

Okręt wojenny