FANDOM

Stella była niewolnicą i obiektem westchnień Gilda Tesoro. Zmarła wskutek wyżywania się na niej światowych arystokratów.

Wygląd

Stella była młodą kobietą o długich blond włosach i niebieskich oczach. Nosiła jasnoniebieską sukienkę bez rękawów. Gdy została wykupiona przez światową arystokrację, założono jej na szyję wybuchającą obrożę. Jak wszystkim niewolnikom Niebiańskich Smoków, wypalono jej na skórze "kopyto wzlatującego w niebo smoka", które miało oznaczać, że nie jest godna miana człowieka.

Osobowość

Mimo tego, że przez wiele lat nią handlowano, Stella próbowała być szczęśliwą osobą. Była wdzięczna tym, którzy próbowali jej pomóc. Nienawidziła przestępców.

Relacje

Gild Tesoro

Stella miała miłosny związek z Gildem. Ceniła go za to, że potrafił ją kochać i próbował ją za wszelką cenę uwolnić.

Historia

Przeszłość

Tesoro and Stella

Stella rozmawia z Gildem Tesoro.

Stella została niewolnicą w wieku 18 lat, gdy jej ojciec przegrał w kasynie. Poznała wtedy Gilda Tesoro, w którym z wzajemnością się zakochała. Mężczyzna próbował zapracować na wykupienie jej wolności, lecz nigdy mu się to nie udało.

Trzy lata później Stellę kupił światowy arystokrata, a ona sama została zabrana do Mariejois. Tam zmarła po dwóch latach wskutek znęcania się nad nią jej nowego pana. Radość przynosiły jej wspomnienia o Tesoro.

Ciekawostki

  • Uroczystość mająca miejsce na Gran Tesoro nosi nazwę "Gold Stella Show".
    • Sam Tesoro nazywał Stellę "gwiazdą". Wiele rzeczy na Gren Tesoro ma kształt właśnie gwiazdy.