FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Sterrykról Królestwa Goa i mąż Sarii Cosianiny.

W wieku 8 lat został adoptowany przez rodzinę Sabo. Urodził się w innym szlacheckim rodzie.

Wygląd

Mimo, że jest dwa lata młodszy od Sabo, w wspomnieniach byli tego samego wzrostu. Nosił białą koszulę z falbankami wzdłuż guzików, czerwoną muszkę, a spodnie podtrzymuje szelkami. Miał szerokie usta, płaski nos i włosy obcięte w miskę. Zazwyczaj był uśmiechnięty.

Jako dorosły, Sterry jest znacznie wyższy, ma koszulę z szarfą z tyłu i falbanką na ramionach oraz wysokim kołnierzem. Nadal ma tą samą fryzurę co w dzieciństwie.

Galeria

Osobowość

Sterry Falls Depressed

Zszokowany Sterry upada na ziemię, gdy Garp nie okazuje mu należytego królowi szacunku.

Podobnie jak większość szlachty z Królestwa Goa, Sterry jest arogancką osobą , która nie dba o nikogo kto jest w niższym statusie od niego, odnosząc się do nich jak do śmieci. Rozciąga się na myśli Sabo jako "głupi" i "śmieć" z uwagi na to, co usłyszał od rodziców, wszystko od niechcenia, z pominięciem wszelkich manier i szacunku. Sterry posiada maniery i jest pobożny w stosunku do jego rodziców zastępczych. Nie jest osoba odważną wręcz płacze ze strachu. Sterry jest przeciwieństwem Sabo. Wydaje się być również inteligentny, przynajmniej tak sądzą jego nauczyciel i rodzice zastępczy i ze względy na jego wyższe urodzenie, ojciec Sabo, chce, aby był on jego spadkobiercą.

Jako dorosły Sterry nadal niemiły i nierzeczny do osób o niższym urodzeniu od niego i rozpieszczony, bo narzekał na swoje domy w Logue Town.

Historia

Sterry Talks About Gray Terminal

Sterry wyjawia Sabo plan spalenia Gray Terminalu.

Sterry został adoptowany przez Outlooka III ojciec ma wiele oczekiwań wobec niego. Gdy Sabo został sprowadzony z powrotem do domu przez ojca, Sterry wprowadza się do niego. Sterry później odwiedza Sabo w swoim pokoju mówiąc mu, że jeśli nie uda się mu go zastąpić, i tak stanie się jego następcą. Mówi także do Sabo, że miał szczęście jak diabli, bo gdyby pozostał w Gray Terminal, umarłby. Sabo chwyta koszulę Sterry'ego i mówi mu by powiedział mu wszystko. Sterry mówi Sabo o przyjeździe jednego ze światowej arystokracji, że gdy wybuchnie pożar w Gray Terminalu, królestwo będzie czyste od śmieci.

Jakiś czas przed obecnymi wydarzeniami Sterry został królem Królestwa Goa po tym, jak poprzedni król i książę umarli w niewyjaśnionych okolicznościach.

Fabuła

Saga Czterech Imperatorów

Akt Whole Cake Island

Ponieważ zbliża się czas Reverie, Sterry i jego żona zjawili się w hotelu w Logue Town. Powiedział do żony, że ten hotel to nic specjalnego, bo oferuje tylko widok na szubienicę Gol D. Rogera.

Akt Reverie

Ciekawostki

  • Ulubione danie Sterry'ego to szampan wysokiej jakości.
  • Sterry wydaje się być bardzo podobny do młodego Helmeppo. Obaj są tchórzami, mają taką samą fryzurę, są bardzo aroganccy i mają duże ego. Helmeppo w przeciwieństwie do niego się zmienił.

Nawigacja