FANDOM

Stronger jest koniem należącym do Doca Q. Z powodu swojej prawdopodobnej choroby, Doc Q bez przerwy na nim jeździ, choć koń wygląda na chorego w takim samym stopniu jak jego właściciel. Zaklasyfikowany jest jako stworzenie typu A, "duży i przyjazny".

Wygląd

Stronger jest biało niebieskim koniem z bardzo długimi nogami. Ma białą grzywę która obejmuje jego oczy nosi brązową uzdę.

Osobowość

Stronger jest bardzo lojalny wobec swojego jeźdźca Doc Q. Tak samo jak jego właściciel Stronger jest bardzo słaby i wydaje się być schorowany.

Fabuła

Pobyt na Jai

Stronger po raz pierwszy pojawia się w Mock Town, niesie on schorowanego Doc Q. Często sam nie daje sobie rady i opada z sił zrzucając swojego właściciela. Stronger tak jak cała załoga Czarnobrodego wypływa za załogą Słomkowego Kapelusza lecz tratwa na której płynie zostaje zniszczona. Po tym incydencie Doc Q oraz Stronger usiłują utrzymać się na powierzchni.

Po incydencie na Enies Lobby

Stronger widziany był na wyspie Banaro podczas ataku Ace'a na Czarnobrodego niósł on Doc Q na swoim grzbiecie. Gdy Portgas D. Ace zaatakował ich Doc Q spadł z grzbietu Strongera. Został ewakuowany przez Burgessa i Augura w bezpieczne miejsce. Następnie cała załoga obserwowała starcie Teacha i Ace'a.

Inwazja na Impel Down

Stronger niosąc Doc Q na swoim grzbiecie wraz z resztą piratów Czarnobrodego pojawił się w Impel Down podczas zamieszek na poziomie 4. Po wymianie słów pomiędzy Czarnobrodym a Monkey D. Luffym, Stronger został otruty wraz z resztą załogi przez Magellana. Później cała załoga zostaje uratowana przez byłego strażnika Shiryuu, który podał im antidotum a następnie dołączył do załogi Czarnobrodego.

Wojna na Marineford

Stronger i jego właściciel Doc Q pojawiają się na platformie egzekucyjnej i oglądają wydarzenia, które rozwijają się na polu bitwy. On jak i cała załoga chcieli być świadkami śmierci Ace'a i Białobrodego. Po tym jak Białobrody umiera Stronger pomaga załodze przykryć jego ciało ciemna płachtą  i strzeże Czarnobrodego który pod nią się znajdował razem z martwym Białobrodym.  Po tym jak Czarnobrody pokazał swoją niesamowitą moc załoga Czarnobrodego zostaje zaatakowana przez falę uderzeniową stworzoną przez Sengoku który był w swojej formie złotego Buddy. Gdy Shanks przybywa na pole bitwy on jak i cała załoga Czarnobrody uciekają.

Po wojnie

Stronger razem z załogą Czarnobrodego znajduje się na jednej z wysp położonych w Nowym świecie. Marshall D Teach planuje by oddać Marynarce Jewelry Bonney w zamian za statek. Gdy na wyspie pojawia się Czerwony Pies, Czarnobrody i jego załoga uciekają zostawiając Jewerly Bonney na wyspie.

Umiejętności i moce

Stronger jest bardzo słabym koniem. Dziwne jest to, że mimo swojego słabego ciała jest w stanie nosić Doc Q na swoim grzbiecie. On również był wystarczająco szybki, aby dostać się na pole bitwy razem z Doc Q na grzbiecie, kiedy załoga otrzymała rozkaz zabicia Białobrodego. Zdolności Strongera prawdopodobnie nie zostały w pełni ujawnione ponieważ Czarnobrody nie przyjmuje do załogi słabeuszów.

Nawigacja