FANDOM

Stussy jest agentem CP0. Działa pod przykrywką w Podziemiu.

Wygląd

Stussy jest młodo wyglądającą, jak na swój wiek, kobietą z jasnymi krótkimi kręconymi włosami. Ma na sobie łososiową sukienkę z różowym diamentowym wzorem na dole, małą białą pelerynkę, kapelusz od słońca z kwiatkiem i buty na wysokich obcasach. Nosi ze sobą różową torebkę.

Jako ochroniarz światowych arystokratów miała na sobie jasną sukienkę z krawatem i pelerynkę. Na nogach miała pończochy z falbanką na krawędziach.

Galeria

Osobowość

Stussy's True Nature

Stussy pokazuje swoją sadystyczną naturę po postrzeleniu Du Felda.

W przeciwieństwie do innych tyranów, Stussy wydaje się być grzeczna i nie godzi się na używanie wyzwisk w jej obecności. Jest jednak bardzo wrażliwa na temat swojego wieku i potrafi stać się brutalna, gdy temat ten zostanie poruszony.

Gdy jej prawdziwa osobowość zostaje ujawniona, okazuje się, że ma sadystyczną naturę, co pokazuje, gdy postrzela Du Felda, mówiąc, że zrzuci na niego winę za swoje działania. Szantażowała też Morgansa, by ten zmyślił fałszywą historię, która utrzyma w tajemnicy działania jej i Globalnego Rządu.

Relacje

Charlotte Linlin

Stussy wydaje się mieć dobre stosunki z Big Mom, do której zwraca się "Linlin". Jednak, gdy jej tożsamość agenta CP0 wychodzi na jaw, okazuje się, że jedynie używała Big Mom do zdobycia szkatułki wysadzanej koralami i użyła Du Felda jako kozła ofiarnego, by zatrzeć swoje ślady.

Morgans

Morgans i Stussy pomagali sobie wiele razy. Oboje mają uprzywilejowaną pozycję, jeśli chodzi o zbieranie informacji i często się nimi wymieniają. Morgans otrzymuje nieznane nikomu innemu wiadomości, a Stussy dostęp do wszelkich wpisów w ŚDE. Dziennikarz zgodził się na wymyślenie fałszywej historii, mającej na celu ukrycie jej działań na przyjęciu herbacianym Big Mom i pozwolił jej uciec swoim balonem z Totto Landu.

Umiejętności i moce

Stussy ma pewną władzę w Podziemiu, gdyż jest tam tyranem. Została uznana przez Big Mom za wystarczająco ważną osobę, by zaprosić ją na przyjęcie herbaciane.

Umiejętności fizyczne

Jako członek CP0, najsilniejszego z Cipher Pol, Stussy posiada prawdopodobnie nadludzką siłę, lecz jej prawdziwe umiejętności nie zostały jeszcze pokazane. Samym pstryknięciem palca potrafi spowodować wystarczająco silną falę uderzeniową, by przeszyć Du Felda, sporego człowieka, z dość dużej odległości.

Stussy posiada też mocną siłę woli, gdyż była w stanie wytrzymać uderzenie Dominacji Koloru Władcy Big Mom.

Sześć Form

Jako członek Cipher Pol, Stussy trenowała sztukę walki Sześć Form. Użyła Latającego Palcowego Pistoletu, by przeszyć Du Felda i Księżycowego Kroku, by uciec z rozpadającego się pałacu.

Dominacja

Główny artykuł: Dominacja

Stussy potrafi używać Dominacji Koloru Uzbrojenia i Dominacji Koloru Obserwacji.

Ciekawostki

  • Jest jedyną kobietą wśród tyranów Podziemia.