FANDOM

Styl Czterech Mieczy to sztuka walki opracowana przez Kaku.

Opis

Jak nazwa techniki wskazuje, Styl Czterech Mieczy jest fechtunkiem w którym używa się czterech mieczy. Kaku osiągnął to poprzez połączenie swoich dwóch mieczy i techniki Sześciu Form - Kopnięcia Gromu. Pozwala mu to tworzyć powietrzne ostrza za pomocą kopnięć. Daje to efekt używania w sumie czterech mieczy. Duża biegłość Kaku w atakach z użyciem Kopnięcia Gromu, czyni Styl Czterech Mieczy naprawdę potężnym i wszechstronnym stylem walki. Najbardziej trafnym przykładem jest połączenie dwóch mieczy z techniką Kopnięcie Gromu: Bunt, gdzie wisząc wbitymi mieczami na suficie Kaku zasypuje przeciwnika falą ostrzy. Podczas walki z Zoro, pełnie tego stylu Kaku może wykorzystać tylko kontrolując pojedynek. Jeżeli jest zmuszony się bronić, używa jedynie dwóch mieczy. Jednak w swojej hybrydowej formie żyrafy, jego zasięg jest na tyle długi, by zmusić przeciwnika o defensywy.

Po zjedzeniu Krow-Krowowocu, Kaku doskonali wszechstronność swojego stylu walki. Włączając do niego swoją wielkość i siłę w postaci hybrydy. W tej formie, szyja żyrafy pełni funkcję czegoś w rodzaju bicza, które działa trochę jak ostrze miecza.

Nawigacja