FANDOM

Styl Trzech Mieczy to sposób walki mieczem, w którym wojownik dzierży trzy katany, po jednej na każdą rękę i jedna w ustach. Istnieje wiele technik z użyciem tego stylu, włączając w to ataki z użyciem dużej prędkości (Pieśń Lwiego Syna), bezpośrednie ataki (Cięcie Demonigiri) i ataki z użyciem sprężonego powietrza (Cel-Splam! 108-funtowe Działo Feniksa). Styl ten stworzył słynny szermierz złogi Słomkowego Kapelusza, Roronoa Zoro.

Zombie Żigorou, który otrzymał cień Zoro, dzięki mocy Cień-Cieniowocu, był w stanie używać tego stylu walki.

Historia

Gdy Zoro zaczynał naukę walki mieczami, na początku rozwijał Styl Dwóch Mieczy. Jednak podczas 2001 walki ze swoim odwiecznym rywalem Kuiną, kiedy to posługiwał się jeszcze stylem walki dwoma mieczami odniósł kolejną porażkę. To była ich ostatnia walka, ponieważ nazajutrz Kuina zmarła z powodu nieszczęśliwego wypadku. Kiedy Zoro to usłyszał, strasznie się zmartwił i poprosił swojego mistrza o miecz swojej odwiecznej rywalki, Wadou Ichimonji, aby mógł kontynuować swoje marzenie zostania najlepszym szermierzem na świecie. Właśnie z tego powodu Zoro zaczął uczyć się stylu walki trzema mieczami, który okazał się być bardzo potężny i czynił szermierza jeszcze silniejszym.

Techniki

Zoro potrafi używać stylu walki trzema mieczami, dwoma jak i jednym. Kiedy używa trzeciego miecza, zazwyczaj Wadou Ichimonji, trzyma w ustach.

Przed przeskokiem

Po przeskoku

Sprawa tłumaczenia

W polskiej wersji gry One Piece: Burning Blood, wydanej przez firmę Cenega, styl walki nosi nazwę Santoryu.

Nawigacja