FANDOM

Sunbell – członek załogi Rogera. Nie wiadomo, co się z nim stało po śmierci Króla Piratów.

Wygląd

Sunbell Anime Infobox

Sunbell w Episode 0.

Sunbell to postawny ryboludź z płetwą na głowie. Ma wydatne wargi i tatuaże na rękach. Nosi jasne spodnie i hawajską koszulę.

Osobowość

Tak jak reszta załogi, początkowo był negatywnie nastawiony do Kouzuki Odena, jednak dość szybko się polubili. Jest bardzo podatny na komplementy.

Historia

W pewnym momencie swojego życia dołączył do załogi Rogera. Dwadzieścia siedem lat temu wziął udział w bitwie na Edd War.

Na jednej z wysp Paradise załoga Rogera pokonała batalion Marynarki, po czym zmierzyła się z załogą Białobrodego. Walka trwała cztery dni i zakończyła się wymianą łupów. Roger poprosił Białobrodego, by ten pozwolił swojemu podwładnemu, Kouzuki Odenowi, dołączył do załogi przyszłego Króla Piratów i pomógł mu odszukać ostatnią wyspę.

Gdy Oden dołączył do pirackiej bandy, załoga traktowała go dość chłodno, jednak po krótkim czasie się z nim oswoiła. Piraci zwiedzili razem Skypieę, Water 7, wyspę ryboludzi, Kraj Wano i Zou. W końcu dopłynęli do ostatniej wyspy. Po ujrzeniu skarbu zostawionego przez Joy Boya, zaczęli się śmiać. Roger nadał ostatniej wyspie nazwę Raftel, po czym załoga odpłynęła. Gdy Oden wysiadał na Wano, piraci żegnali się z nim ze łzami w oczach. Nie wiadomo, co się stało z Sunbellem po egzekucji Rogera.

Umiejętności i moce

Jako ryboludź Sunbell był dziesięć razy silniejszy od przeciętnego człowieka.

Bronie

Sunbell dzierży trójząb.

Główne walki

Nawigacja