FANDOM

Supernowe to termin określający początkujących piratów, za których głowy wyznaczono nagrodę o wysokości przynajmniej Bsymbol100,000,000.

Opis

Supernowe to określenie nadawane dla wyróżnienia grupy początkujących piratów, która jest silniejsza od reszty. Tytuł Supernowej zostaje nadany początkującemu piratowi (nazywanym świeżakiem), którego nagroda w krótkim czasie osiągnie wartość co najmniej Bsymbol100,000,000. Wtedy świeżak zostaje nazwany Supernową.

Supernowe

[v · e · ?]
Supernowe
Eustass Kid Monkey D. Luffy Basil Hawkins X Drake
Trafalgar Law Scratchmen Apoo Killer Jewelry Bonney
Capone Bege Roronoa Zoro Urouge
Inne generacje
Cavendish Bartolomeo Caribou Coribou

Historia

Cavendish

Główny artykuł: Cavendish

Rok przed akcją serii, Cavendish zdobył niespotykaną popularność wśród nowicjuszy. Dorobił się też nagrody za głowę w wysokości Bsymbol280,000,000. Rok później zjawienie się Najgorszej Generacji przyćmiło jego dokonania, co sprawiło, że książę znienawidził jej członków. Kapitan Pięknych Piratów został zmuszony do wyruszenia na morze i zostania piratem po tym, jak został wygnany z Królestwa Bourgeois.

Najgorsza Generacja

Główny artykuł: Najgorsza Generacja

Dwa lata przed obecnymi wydarzeniami na archipelagu Sabaody zjawiła się "Jedenastka Supernowych" (11人の超新星 Jūichinin no Chōshinsei). Całą jedenastkę i Czarnobrodego zaczęto nazywać razem Najgorszą Generacją. Powodem tego był fakt, że rozpoczęcie przez nich pirackich wojaży wywarło ogromny wpływ na kształt świata i zagroziło pozycji Globalnego Rządu.

Bartolomeo

Główny artykuł: Bartolomeo

Rok po Najgorszej Generacji na morze wypłynęła kolejna Supernowa, a konkretniej Bartolomeo, znany z atakowania niewinnych cywili. Zaskarbił sobie nienawiść zarówno zwykłych obywateli jak i innych piratów. Wyczyny Luffy'ego zainspirowały go do zostania piratem i założenia klubu Barto.

Caribou i Coribou

Po dwuletnim przeskoku pojawiły się dwie kolejne Supernowe: Caribou i Coribou. Bracia stali się znani z zabijania marynarzy. Choć obaj są dość silni, to w starciu z Najgorszą Generacją nie mają żadnych szans. Bracia dowodzą załogą Caribou.

Ciekawostki

Nawigacja