FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi
Surume to kraken, zamieszkujący najgłębsze części oceanu. Został zmuszony do współpracy przez nową załogę ryboludzi, a później oswojony przez Monkey D. Luffy'ego. To Słomkowy nadał mu to imię.

Wygląd

Surume to wielka pomarańczowa (żółto-pomarańczowa w anime) ośmiornica. Jest tak wielka że bez problemu umieściła statek Słomkowych na swojej głowie i podróżowała z nim, bez większych problemów, jest także większa od Wadatsumi. W przeciwieństwie do zwykłych ośmiornic, głowa Surume jest podobna do głowy żółwia. Kraken posiada także wiele macek, co najmniej 18.

Początkowo surume wyglądał bardzo groźnie, ale po oswojeniu przez Monkey D. Luffy'ego, często się uśmiecha i  nie wygląda już jak potwór.

Osobowość

Surume to legendarny potwór, siejący postrach wśród żeglarzy. Będąc pod naciskiem piratów ryboludzi, był on wrogo nastawiony i atakował wściekle.

Kiedy zaprzyjaźnił się z Luffym, okazał się być niezwykle przyjacielskim zwierzakiem. Jest też bardzo oddany i wierny - Hody groził, że zabije brata krakena, więc ten był mu posłuszny, ale tylko do czasu, kiedy Słomkowy obiecał ochronić brata Surume.

Historia

Fabuła

Główne Walki

Ciekawostki

  • Surume w języku japońskim oznacza suszoną kałamarnice.

Nawigacja