One Piece Wiki
Advertisement
One Piece Wiki
Syrenia sztuka władania bronią

Syrenia sztuka władania bronią – styl walki używany przez syreny. Polega na wykorzystaniu trydentów i mieczy (prawdopodobnie także innej broni) do zadawania szybkich i potężnych ataków. Jedyni znani mistrzowie tej sztuki walki to królewicze Królestwa Ryuuguu.

Opis

Użytkownicy

[v · e · ?]
Użytkownicy syreniej sztuki władania bronią
Neptun Fukaboshi Ryuuboshi Manboshi

Techniki

  • Włócznia nurtu przemijania (光陰流水槍 Kōin Ryūsui Sō): Użyta przez Fukaboshiego. Użytkownik rozpoczyna atak, kręcąc swoim trydentem z bardzo dużą prędkością, po czym napiera do przodu i bardzo szybko tnie swojego przeciwnika potężnymi cięciami. Technika ta została użyta do pokonania kilku morskich bestii należących do nowej załogi ryboludzi. W dubbingu FUNimation technika nazwana jest Spear of the Ages.
  • Smocza brama Ryuuguu (竜宮楼門 Ryūgū Rōmon): Użyta przez Ryuuboshiego. Polega na błyskawicznym cięciu mieczami. Technika ta została użyta do pokonania kilku morskich bestii należących do nowej załogi ryboludzi. W dubbingu FUNimation technika nazwana jest Dragon Tower Gate.
  • Wszystkie skarby świata (七珍万宝 Shitchin Banpō): Użyta przez Manboshiego. Polega na potężnych cięciach dwuręcznym mieczem. Technika ta została użyta do pokonania kilku morskich bestii należących do nowej załogi ryboludzi. W dubbingu FUNimation technika nazwana jest Seven Great Treasures.

Nawigacja

Advertisement