FANDOM

Syrenie gujutsu – styl walki używany przez syreny. Polega na wykorzystaniu trydentów i mieczy (prawdopodobnie także innej broni) do zadawania szybkich i potężnych ataków. Jedyni znani mistrzowie tej sztuki walki to książęta Królestwa Ryugu.

Techniki

  • Włócznia Potoku Czasu (光陰流水槍 Kōin Ryūsui Sō): Użyta przez Fukaboshiego. Użytkownik rozpoczyna atak, kręcąc swoim trydentem z bardzo dużą prędkością, po czym napiera do przodu i bardzo szybko tnie swojego przeciwnika potężnymi cięciami. Technika ta została użyta do pokonania kilku morskich bestii należących do nowej załogi ryboludzi. W dubbingu FUNimation technika nazwana jest Spear of the Ages.
  • Brama Wieży Smoczego Pałacu (竜宮楼門 Ryūgū Rōmon): Użyta przez Ryuboshiego. Polega na błyskawicznym cięciu mieczami. Technika ta została użyta do pokonania kilku morskich bestii należących do nowej załogi ryboludzi. W dubbingu FUNimation technika nazwana jest Dragon Tower Gate.
  • Siedem Wielkich Skarbów (七珍万宝 Shitchin Banpō): Użyta przez Manboshiego. Polega na potężnych cięciach dwuręcznym mieczem. Technika ta została użyta do pokonania kilku morskich bestii należących do nowej załogi ryboludzi. W dubbingu FUNimation technika nazwana jest Seven Great Treasures.

Nawigacja