FANDOM

Sześciostrzałowy rewolwer z zamkiem skałkowym, kaliber .44 to pistolet skałkowy z South Blue.

Wygląd i projekt

Rewolwer ma drewnianą budowę podobną do zwykłego pistoletu skałkowy, posiada sześciokomorowy cylinder na naboje kalibru .44.

Możliwości

Sześciostrzałowy rewolwer z zamkiem skałkowym, kaliber .44 jest w stanie szybkiego ognia, łatwe opróżnianie wszystkich komór cylindra. Podobnie jak w przypadku wszystkich broni palnych, siła strzału jest zależna od rodzaju amunicji. Mr. 5 używa zamiast amunicji swojego oddechu co w połączeniu z jego mocą Bom-Bombowocu pozwala mu na strzelanie niewidzialnymi wybuchowymi pociskami, dzięki temu ma on praktycznie nieskończoną ilość amunicji. używa on swojego pistoletu skałkowego tylko w skrajnych sytuacjach, dlatego też nie był zadowolony, że musiał użyć go do walki z Usoppem.

Techniki z użyciem Revolvera

Ciekawostki

  • Podczas ataku na Wyspę Minion, Gladius używał pistoletu skałkowego. Mimo, że w mandze nie widać go z bliska i nie da się określić jego modelu to w anime zostało to pokazane i można stwierdzić, że jest to właśnie sześciostrzałowy rewolwer z zamkiem skałkowym, kaliber .44.

Nawigacja