FANDOM

Szept-Szeptowoc to niekanoniczny Diabelski Owoc typu Paramecia, pozwalający władającemu zrozumieć serce zwierząt; innymi słowy, pozwala "rozmawiać" (nie słowami, a telepatycznie) ze zwierzętami. Został zjedzony przez Apis.

Moc owocu została po raz pierwszy pokazana, ale niewyjaśniona, gdy Marynarka pod dowództwem Nelsona odkryła, że Apis jest na pokładzie Going Merry i zaatakowała statek. Moc została w pełni wyjaśniona, gdy Apis dowiedziała się od mew, że nadciąga silny wiatr z kierunku, do którego załoga chciała uciekać od ścigającej ją Marynarki.

Etymologia

  • Hisohiso oznacza po japońsku "szeptem", co nawiązuje do głosu, który władający może usłyszeć.

Mocne i słabe strony

Moc Szept-Szeptowocu pozwala jego użytkownikowi na telepatyczne komunikowanie się ze zwierzętami, jednak nie pozwala ich kontrolować. Poza tym, posiada standardowe słabości Diabelskich Owoców. Nie wiadomo, czy użytkownik może wzywać pomocy, będąc pod wodą.

Zastosowanie

Apis wykorzystała swój owoc, by zaprzyjaźnić się z otaczającymi ją zwierzętami, dzięki czemu mogła dowiedzieć się od nich o zbliżającym zagrożeniu.

Ciekawostki

Nawigacja