FANDOM

Sztuk-Sztukowoc to Diabelski Owoc typu Paramecia, pozwalający władającemu na zamienianie ludzi i przedmiotów w sztukę. Owoc sprawia, że władający staje się człowiekiem-sztuką (芸術(アート)人間 Āto Ningen). Został zjedzony przez Giollę.

Etymologia

  • Ato pochodzi od āto, japońskiej wymowy angielskiego słowa art oznaczającego "sztukę".

Mocne i słabe strony

Straw Hats as Art

Słomkowi i ich statek zostali zniekształceni przez Giollę.

Głównym atutem diabelskiego owocu jest to, że pozwala przekształcić dowolny cel w abstrakcyjną sztukę, zniekształcając w zakresie wyglądu i sposobu użytkowania. Jest to realizowane przez użytkownika, tworząc chmurę myśli, a następnie rzucając na cel powodując zniekształcenie. Wszelkie bronie i pojazdy zniekształcone przez tą moc traci swoją funkcjonalność, nawet naturalne bronie takie jak kopyta i poroża są bezużyteczne.

Poza tym użytkownik jest narażony na słabości każdego Diabelskiego Owocu (woda, Kamień Morskiej Strażnicy).

Zastosowanie

Giolla zasadniczo wykorzystuje tę moc zniekształcić przeciwników i ich pojazdy i bronie, uniemożliwiając im wykorzystywane przeciwko niej. Ona wykorzystuje to z jej pasji do sztuki.

Techniki

Ciekawostki

Nawigacja