FANDOM

Nui Nui no Mi to Diabelski Owoc typu Paramecia, pozwalający władającemu na zszywanie razem rzeczy i odszywania ich, jak gdyby nigdy nic. Został zjedzony przez Leo.

Etymologia

  • Nui (縫) oznacza po japońsku "szyć" lub "zszywać".

Mocne i słabe strony

Owoc ten pozwala użytkownikowi zszycie osoby i przedmiotu z podłożem lub innym przedmiotem, osobą. Jest to bardzo przydatne w unieruchamianiu ludzi, np. jak Leo był w stanie zszyć Nico Robin z ziemią. Użytkownik może zdjąć szwy z przyszytego obiektu jak zostało to pokazane, kiedy Leo uwalniał Robin. Szwy nie powodują dużych ran, po odszyciu dziury po prostu znikają. Szwy są wystarczająco silne aby trzymać Robin przy ziemi. Owoc ten nie posiada żadnych innych słabości z wyjątkiem standardowych słabości Diabelskiego Owocu.

Zastosowania

Nui Nui Needle

Leo zszywa wszystkie przedmioty z podłożem w swoim domu.

Leo korzysta z tej mocy do unieruchomienia kogoś. Również podczas walki Doflamingo, Lawa i admirała Isshou w mieście krasnoludków powstało ogromne trzęsienie ziemi. Podczas gdy wszystko drżało, Leo przyszył przedmioty w swoim domu do podłoża aby się nic nie stłukło.

Ciekawostki

  • Tak jak Mato Mato no Mi (który został określony jako klątwa Mato Mato") owoc ten nie został jeszcze faktycznie nazwany w mandze. W przeciwieństwie do Mato Mato no Mi, nie zostało wyraźnie potwierdzone że jest diabelskim owocem. Leo określa swoją moc jako Magia "Nui Nui" ("ぬいぬい"の力 Nui Nui no Chikara) W szczególności w hiragany zamiast katakanie używane we wszystkich nazwach diabelskich owoców. Mimo to nazwa ma te same powtarzane dwa słowa jak wszystkie inne diabelskie owoce i charakter zdolności wyraźnie wskazuje na to że jest diabelskim owocem typu Paramecia.
  • Władający do korzystania z możliwości diabelskiego owocu zdaje się wymagać przedmiotu, w tym przypadku, jest to zwykła igła. Jednak do szycia używa sznura, który jest przez użytkownika wytwarzany, na dowód którego nie posiada wyraźnego zewnętrznego źródła pochodzenia, gdy Leo używał swoich mocy.
  • Ten owoc jest podobny do Nić-Niciowocu, ponieważ oba polegają na używaniu nici.

Nawigacja