FANDOM

Baron Tamago (znany także jako wicehrabia Hiyoko i hrabia Niwatori w swojej drugiej i trzeciej formie) to wojownik i "rycerz" załogi Big Mom pochodzący z plemienia długonogich. Jest partnerem Pekomsa, obaj odpowiedzialni są za zbieranie miesięcznego haraczu w postaci cukierków z wyspy ryboludzi w zamian za ochronę Big Mom.

Wygląd

Baron Tamago jest bardzo wysoki ze względu na swoje niezwykle długie i chude nogi. Ma wielki wąs zakręcony na końcu do góry i wiele zmarszczek. Nosi okulary przeciwsłoneczne i ma bliznę pod lewym okiem. Na czubku głowy nosi różową podstawkę oraz filiżankę, w której znajduje się gorąca herbata. Jest ubrany w różowy garnitur a wokół bioder nosi skorupę dużego jaja w kolorze biało-brązowym. Pod szyją nosi żółtą muszkę.

Osobowość

Tamago ma w zwyczaju używanie francuskich zwrotów. Najczęściej zaczyna zdanie od słowa "bon", "soir" czy "s'il vous plait". Ogólnie jest osobą uprzejmą i skorą do negocjacji, a także dość inteligentną. Wskazuje na to sytuacja z przyjęciem skarbu zamiast słodyczy. Tamago nawet zaoferował obywatelom więcej czasu, dopóki nie będą mogli wykonać zadania.

Relacje

Big Mom

Jak większość członków jej załogi Tamago boi się swojego kapitana, gdyż niezwykle łatwo go rozzłościć. Pomimo tego jest lojalnym załogantem, potrafi również dobrze jej doradzić (wzięcie skarbu zamiast słodyczy).

Pekoms

Jest jego partnerem od spraw związanych z podziemiem. Wraz z nim jest również odpowiedzialny za comiesięczne ściąganie słodyczy dla swojego kapitana z wyspy ryboludzi. Wydaje się, że dobrze się razem dogadują.

Monkey D. Luffy

Prowadził z nim negocjacje na temat rekompensaty w zamian za brak słodyczy. Jako, że jest dobrym negocjatorem potrafił pójść na ugodę ze Słomkowym.

Główne walki

Ciekawostki

  • Tamago (卵) oznacza po japońsku "jajo", co łączy się z jego Jaj-Jajkowocem. Imię postaci, podobnie jak imiona innych członków załogi Big Mom, nawiązuje do jedzenia.

Nawigacja