FANDOM

Taro – członek załogi Rogera. Nie wiadomo, co się z nim stało po śmierci Króla Piratów.

Wygląd

27 lat temu Taro był młodym mężczyzną przeciętnego wzrostu. Miał fryzurę przypominającą żołędzia i okulary na czole. Nosił rozpiętą jasnoniebieską koszulę z kołnierzem. Później miał na sobie ciemny płaszcz, a pod nim jasną koszulkę z napisem "TARO".

Galeria

Osobowość

Taro jest lojalny wobec swojego kapitana i załogi. Razem z nimi ruszył do boju. Tak jak reszta załogi, początkowo był negatywnie nastawiony do Kouzuki Odena, jednak dość szybko się polubili.

Historia

W pewnym momencie swojego życia dołączył do załogi Rogera. Dwadzieścia siedem lat temu wziął udział w bitwie na Edd War.

Na jednej z wysp Paradise załoga Rogera pokonała batalion Marynarki, po czym zmierzyła się z załogą Białobrodego. Walka trwała cztery dni i zakończyła się wymianą łupów. Roger poprosił Białobrodego, by ten pozwolił swojemu podwładnemu, Kouzuki Odenowi, dołączył do załogi przyszłego Króla Piratów i pomógł mu odszukać ostatnią wyspę.

Gdy Oden dołączył do pirackiej bandy, załoga traktowała go dość chłodno, jednak po krótkim czasie się z nim oswoiła. Piraci zwiedzili razem Skypieę, Water 7, wyspę ryboludzi, Kraj Wano i Zou. W końcu dopłynęli do ostatniej wyspy. Po ujrzeniu skarbu zostawionego przez Joy Boya, zaczęli się śmiać. Roger nadał ostatniej wyspie nazwę Raftel, po czym załoga odpłynęła. Gdy Oden wysiadał na Wano, piraci żegnali się z nim ze łzami w oczach. Nie wiadomo, co się stało z Taro po egzekucji Rogera.

Umiejętności i moce

Bronie

Taro dzierży miecz. Ma też nóż, który trzymał w dłoni, gdy na pokład zawitał Oden.

Nawigacja