FANDOM

Tibany jest neotranziomem z wyspy różu. Z kilkoma innymi transwestytami gonił Sanjiego, chcąc przebrać go w sukienkę. W anime ma na imię Elizabeth (エリザベスErizabesu).

Wygląd

Tibany jest bardzo dużym mężczyzną w średnim wieku z długimi, kręconymi, blond włosami. Ma lekki zarost na brodzie i owłosione nogi. Złowrogo wyglądające oczy i kolorowe bardzo zauważalne rumieńce oraz usta pomalowane ciemną szminką. Ubrany jest w plisowaną różową bluzkę ze wzorem jasnożółtych kwiatów. Szczególnie widoczne są jego bardzo wystające kości policzkowe.

W halucynacji Sanjiego przypomina on piękną, młodą kobietę średniego wzrostu, a jedyna rzecz, która pozostała bez zmian to jego włosy.

Galeria

Osobowość

Jako transwestyta, Tibany jest bardzo zniewieściały i uwielbia ubierać się jak młoda kobieta. Podobnie jak inni transwestyci znajdujący się na wyspie ma chęć do konwersji, co widać po jego interakcji z Sanjim. Jest również zabawny, zwłaszcza gdy próbował przekształcić Sanjiego i wierzył, że gonienie go wokół było zabawne, jednak jego działania mogą się wydawać nieco przytłaczające, np. wtedy, gdy próbował złapać kucharza w sieć, zmuszając do ubrania sukienki.

Fabuła

Słomkowi rozdzieleni: Królestwo Samychtranzioli

Gdy Sanji został rozdzielony od reszty Słomkowych przez Bartholomew Kumę, wylądował w Królestwie Samychtranzioli na wyspie różu, która została całkowicie zamieszkana przez transwestytów. Niedługo potem Tibany wraz z kilkoma innymi transwestyci próbowali przekształcić Sanjiego na jednego z nich i ostatecznie im się to udało na dłuższy czas. Wrócił do normalnego czasu po przybyciu na wyspę Emporio Ivankova.

Dwa lata później

Tibany Sabaody

Tibany mrugający do Sanjiego.

Gdy Sanji wrócił na archipelag Sabaody dwa lata później, zjednoczył się ponownie ze Słomkowymi. Tibany i inni transwestyci zobaczyli go tam i obiecali, że nigdy o nim nie zapomną, pomimo niechęci Sanjiego do nich. Później Słomkowi potrzebowali pomocy powstrzymując grupę Marynarki. Tibany mrugnął, a załoga wypłynęła. Sanji jakoś wyczuł to i krótko krzyknął.

Różnice między mangą a anime

W anime historia została zmieniona, tak że Tibany jest tym, który znalazł i zadbał o Sanjiego, podczas gdy on stracił przytomność, a gdy ją odzyskał miał halucynację i widział w mężczyźnie piękną, młodą kobietę, po czym za nią gonił. To szybko doprowadziło Sanjiego do plisowanego domu Tibany, gdzie ten próbował przekształcić chłopaka w transwestytę, dochodząc do nieporozumienia. Po przemianie Sanjiego na dłuższy okres czasu, Tibany i inni transwestyci stwierdzili, że mógłby on zostać zamiennikiem królowej wyspy różu. Niedługo po tym Tibany poinformował Caroline, że nie widzi w Sanjim zagrożenia. Następnie ranswestyci zwabili Sanjiego do zamku, gdzie rozmawiał z Caroline o łodzi, która znajduje się na wybrzeżu. Później widzimy Tibany jako świadka pojedynku Sanjiego z Caroline.

Nawigacja