FANDOM

Toko to mała dziewczynka, mieszkająca w Kwiatowej Stolicy w Kraju Wano. Pracuje jako kamuro kurtyzany Komurasaki.

Wygląd

Toko's Manga Color Scheme

Schemat kolorów Toko w mandze.

Toko jest małą dziewczynką z dużą głową i ogromnymi oczyma. Ma krótkie różowe włosy zakręcone na końcach do góry. Nosi czerwone kimono z pasem w kropki.

Osobowość

Toko nieustannie się śmieje, nawet podczas płaczu. Lubi opowiadać żarty, zwłaszcza o swoim imieniu. Jest miłym dzieckiem. Okazała wdzięczność Sanjiemu za nakarmienie jej makaronem soba. Zwykle traktuje swoją pracę bardzo poważnie, lecz spóźniła się na procesję swojej kurtyzany, by spróbować makaronu Sanjiego.

Historia

Akt Wano

Toko udała się na stoisko z makaronem soba Sanjiego, by spróbować jego dania. Gdy dostała swoją miskę, została ona wyrzucona z jej rąk przez bandytów z rodziny Kyoushirou, którzy próbowali sprowokować Sanjiego. Toko schowała się w pobliskiej alejce, po czym wyszła z niej, gdy Sanji i jego przyjaciele rozprawili się z rzezimieszkami. Kucharz podarował jej drugą miskę makaronu. Po skończeniu posiłku, udała się na procesję Komurasaki w Kwiatowej Stolicy.

Ciekawostki

  • Toko zażartowała ze swojego imienia, mówiąc, by ktoś dodał do niego przedrostek O-, gdyż często używa się go przy zwracaniu się do kobiet w Kraju Wano (a także w dawnej Japonii), po czym powiedziała, że nie jest chłopcem. Otoko (男) oznacza po japońsku "mężczyznę".

Nawigacja