FANDOM

Tom's Workers to jedna z dawnych kompanii, budujących statki w Water 7. Szefem firmy był ryboludź Tom, Kokoro była sekretarką, a Franky i Iceberg uczniami. Zwierzątko Toma, olbrzymia żaba o imieniu Yokozuna, także była uważana za członka. Siedziba kompanii znajdowała się w magazynie pod mostem. Firma nie była zbyt duża i została później wchłonięta przez Galley-La Company, której szefem został pierwszy uczeń Toma. Tom's Workers słynęło z niezwykle wykwalifikowanych pracowników. Franky został w przyszłości cieślą załogi Słomkowego Kapelusza, a Iceberg właścicielem najważniejszej spółki budującej statki w Water 7. Sam Tom uważany był za najlepszego cieślę na całym świecie.

Członkowie

[v · e · ?]
Tom's Workers
Tom (martwy) Kokoro Iceberg (dawniej) Cutty Flam (dawniej) Yokozuna

Historia

Początki

Firma została założona przez Toma, który przeniósł się, razem z Kokoro z wyspy ryboludzi do Water 7. Nie wiadomo, kiedy Yokozuna został jego zwierzątkiem. Jakiś czas po przeprowadzce przyjął na ucznia Iceberg i przygarnął Cutty Flama, którego porzucili rodzice-piraci. W którymś momencie Tom wybudował Oro Jacksona dla Króla Piratów, Gol D. Rogera. Nie wiadomo, w którym momencie wpadły mu w ręce plany starożytnej broni, Plutona.

Nawigacja