FANDOM

Tom 54 zatytułowany jest Już nic go nie powstrzyma.

Okładka i ilustracja wewnątrz tomu

Volume 54 Illustration

Ilustracja wewnątrz tomu.

Zewnętrzna okładka jest złota, w niej znajduje się granatowy prostokąt. Logo jest brzoskwiniowo-błękitne, a nazwisko autora pomarańczowe.

Na środku okładki znajduje się Magellan, na prawo od niego stoi Blugori, a na lewo Minotaur. Poniżej Luffy, przebijający się przez dziurę z lewą ręką wyciągniętą w kierunku czytelnika. Na prawo od niego stoi Hannyabal, a na lewo Sadi. Jeszcze niżej znajduje się Saldes. Za postaciami widać dwa krzyżujące się łańcuchy i budynek Impel Down.

Na grzbiecie tomu znajduje się Magellan, a nad nim niebieska czaszka.

Na ilustracji wewnątrz tomu widać Luffy'ego ze wściekłą miną, uderzającego prawą pięścią. Za Słomkowym znajduje się ciemna spirala.

Notka autora

Volume 054 Intro Image

Słyszałem, że ludzie mogą żyć nawet 140 lat.

Z kolei im więcej stresu, tym krótsze życie.

Twórcy mang doświadczają zdecydowanie za dużo presji, więc prawdopodobnie dożyję tylko do 135 (tszszszsz).

Życie jest krótkie.

Tom 54!!! Zaczyna się teraz...!!!

Rozdziały

  • 523. Piekło (地獄 Jigoku): Hancock odkrywa, że jest zakochana w Luffym. Oboje kierują się do Impel Down, gdzie przebywa obecnie Garp. Nami ląduje na podniebnej wyspie, Franky na wyspie cyborgów, a Sanji na wyspie pełnej transwestytów.
  • 524. Już nic go nie powstrzyma (もう誰にも止められない Mō dare ni mo tomerarenai): Pozostali członkowie załogi Słomkowych badają wyspy, na które trafili, a Luffy i Hancock zbliżają się do Impel Down. W Marineford trwają przygotowania do wojny i spotkanie Siedmiu Królewskich Wojowników Mórz. Garp udaje się na rozmowę z Acem.
  • 525. Podmorskie więzienie Impel Down (海底監獄インペルダウン Kaitei Kangoku Inperu Daun): Garp odwiedza Ace'a i rozmawia z nim o przyszłości, jaką dla niego planował. W tym samym czasie Boa Hancock dociera do Impel Down z ukrytym Luffym.
  • 526. Przygoda w podmorskim więzieniu (大監獄の冒険 Daikangoku no Bōken): Luffy i Hancock wchodzą do Impel Down. Słomkowy przekrada się obok strażników i schodzi na dolne piętro, gdzie spotyka Buggy'ego.
  • 527. Poziom pierwszy - piekło szkarłatu (LV1紅蓮地獄 Reberu Wan Guren Jigoku): Luffy i Buggy łączą siły, by uratować Ace'a. Walczą z Blugori i innymi strażnikami, po czym schodzą na poziom pierwszy Impel Down.
  • 528. "Morski Wyga" Jinbe (海侠のジンベエ Kaikyō no Jinbē): Luffy i Buggy schodzą na poziom drugi, gdzie spotykają Mr. 3. Naczelnik Impel Down, Magellan, eskortuje Hancock do celi Ace'a. Płomienna Pięść rozmawia z byłym Królewskim Wojownikiem Mórz, Jinbe.
  • 529. Poziom drugi - piekło dzikich bestii (LV2猛獣地獄 Reberu tsū mōjū jigoku): Jinbe opowiada Ace'owi o tym, jak Białobrody chroni wyspę ryboludzi i wiele innych miejsc, a także o tym, jak ryboludź pragnie powstrzymać nadchodzącą wojnę. Luffy, Buggy i Mr. 3 walczą ze Sfinksem.
  • 530. Coraz niżej (地獄へ地獄へ Jigoku e jigoku e): Luffy'emu, Buggy'emu i Mr. 3 udaje się pokonać Sfinksa i przedrzeć do poziomu trzeciego.
  • 531. Poziom trzeci - piekło głodu (LV3飢餓地獄 Reberu surī kiga jigoku): Boa Hancock w końcu spotyka Ace'a. Z kolei Luffy przedziera się przez kolejne zastępy strażników i spotyka Mr. 2.
  • 532. Bestia nadzorcza Minotaur (獄卒獣ミノタウロス Goku sotsu jū Minotaurosu): Luffy i Bon Clay dołączają do Buggy'ego i Mr. 3, by zmierzyć się z jedną z bestii nadzorczych.

Informacje z SBS

Główny artykuł: SBS 54
  • Oda wyjawia, że Luffy, gdy jest sam, ma czyste serce, ale w towarzystwie zdeprawowanych osób w swoim wieku, takich jak Usopp, sam zachowuje się jak dewiant.
  • Wyjawiono imiona członkiń załogi Kuja.
  • Jeden z czytelników zwraca uwagę na fakt, że w gazecie, którą czytała Starszyna, pojawił się Buggy. Oda wyjawił, że Klaun został złapany, gdyż jaskinia w której szukał skarbu kapitana Johna okazała się garnizonem Marynarki.
  • Oda wyjawia, że po raz pierwszy narysował Hancock w "Color Works 2" dziewięć lat wcześniej.
  • Agent noszący okulary, który towarzyszył Spandine'owi, okazuje się ojcem Kalify.
  • Wyjawiono daty urodzin Hancock i Shanksa.
  • Pokazano wywiad z Akemi Okamurą, która podkłada głos pod Nami.

Usopp Gallery Pirates

Łącznie pokazano 56 prac miłośników serii (dodatkowo jeden nagłówek i dwie pocztówki).

Nagrodę główną zdobył(a) Hashimura Kyoki (橋村京樹) (z Nara w Japonii).

Ciekawostki

Volume 54 Inside Cover Back

Ukryte postacie na tylnej wewnętrznej okładce.

  • W prawym dolnym roku tylnej wewnętrznej okładki można zobaczyć Pandamana i Domosia, jak oglądają wyładowanie Nnkesia z UFO.

Nawigacja