FANDOM

Tom 91 zatytułowany jest Przygoda w kraju samurajów.

Okładka

Okładka jest błękitna, logo jasnoniebiesko-żółto-różowe, a nazwisko autora niebieskie. W centrum okładki znajduje się Tama trzymająca jabłko. Dziewczynka otoczona jest Słomkowymi w strojach z Kraju Wano.

Rozdziały

  • 911. Przygoda w kraju samurajów (侍の国の冒険 Samurai no Kuni no Bōken): Luffy ratuje Tamę przed załogą Królestwa Zwierząt i poznaje jej mistrza, Hitetsu. Tama zapada w chorobę z powodu wypicia zanieczyszczonej wody.
  • 912. Wioska Amigasa (編笠村 Amigasa-mura): Hitetsu oddaje Luffy'emu przeklęty Drugi Kitetsu i prosi go, by ten zabrał Tamę do pobliskiej wioski. Po drodze Luffy spotyka Zoro. Kapitan i jego załogant zostają zaatakowani przez Basila Hawkinsa, gwiazdę załogi Królestwa Zwierząt.
  • 913. Tsuru zwraca przysługę (鶴の恩返し Tsuru no Ongaeshi): Po krótkiej walce Luffy, Zoro i Tama uciekają. Tsuru, kobieta, którą uratował Zoro, oferuje wyleczenie Tamy w podzięce za ratunek.
  • 914. Miasto Okobore (おこぼれ町 Okobore-chō): Tama zdrowieje, lecz porywają ją dwaj Giftersi. Luffy i Zoro ruszają na ratunek. Dołącza do nich Kiku, kobieta-samuraj.
  • 915. Miasto Bakura (博羅町 Bakura-chō): Luffy, Zoro i Kiku udają się do miasta Bakura, gdzie mieszka najsilniejszy wojownik sumo w kraju, Urashima. Zapaśnik próbuje przekonać Kiku, by ta za niego wyszła, lecz ta odrzuca jego zaręczyny i odcina mu kok.
  • 916. Turniej sumo Kraju Wano (ワノ国大相撲 Wano Kuni Ōzumō): Luffy wyzywa Urashimę na zapasy i wygrywa. Przypadkowo Słomkowy niszczy dom Holdema, gwiazdy, która przetrzymuję Tamę jako zakładnika.
  • 917. Statek z zaopatrzeniem (食糧宝船 Shokuryō Takarabune): Luffy, Zoro i Kiku walczą z załogą Królestwa Zwierząt w mieście Bakura. Słomkowy pokonuje Holdema i uwalnia Tamę.
  • 918. Luffy-tarou zwraca przysługę (ルフィ太郎の恩返し Rufitarō no Ongaeshi): Law walczy z Hawkinsem, po czym dołącza do Luffy'ego i Zoro. Razem z Kiku i Tamą uciekają z miasta Bakura, zabierając ze sobą powóz z czystym jedzeniem do miasta Okobore.
  • 919. Ruiny zamku Odena (おでん城跡 Oden-jō Ato): Law prowadzi Luffy'ego do ruin zamku Odena, gdzie spotykają Kin'emona, Momonosuke i resztę załogi. Kin'emon opowiada, że jego grupa uciekła z palącego się zamku, przenosząc się 20 lat w przyszłość.
  • 920. Kocham Odena (おでんが好き Oden ga Suki): Kin'emon opowiada o życiu ojca Momonosuke i o tym, jak został zabity 20 lat temu. Aby pomścić swojego pana, samuraj planuje zaatakować Diabelską Wyspę, na której rezyduje Kaidou, w ciągu dwóch tygodni.
  • 921. Shutenmaru (酒天丸 Shutenmaru): Kin'emon przydziela Słomkowym różne zadania, by zdobyć sojuszników w Wano. Tymczasem Jack walczy ze złodziejem o imieniu Shutenmaru. Ich walka zostaje przerwana przez nadlatującego Kaidou, który przydziela Jackowi nowy rozkaz.

Informacje z SBS

Główny artykuł: SBS 91