FANDOM

Tom 96 zatytułowany jest Jestem Oden i urodziłem się, żeby zostać ugotowanym.

Okładka

Okładka jest w odcieniach pomarańczu. Tytuł jest miętowo-różowy, a nazwisko autora niebiesko-pomarańczowe. Zgodnie z ruchem wskazówek zegara na okładce znajdują się: Białobrody dzierżący Murakumogiri, Jozu, Teach, Marco, Silvers Rayleigh, Kouzuki Oden z Enmą i Amenohabakiri, Monkey D. Luffy z Drugim Kitetsu, Gol D. Roger, Shanks i Buggy.

Rozdziały

  • 965. Spisek rodziny Kurozumi (黒炭家の陰謀 Kurozumi-ke no Inbō): Oden i Toki zakochują się w sobie i zakładają rodzinę. Tymczasem w Kraju Wano Orochi obmyśla plan zdobycia tytułu szoguna.
  • 966. Roger i Białobrody (ロジャー白ひげ Rojā to Shirohige): Załoga Rogera walczy z załogą Białobrodego. Oden dołącza do Rogera i razem płyną na ostatnią wyspę.
  • 967. Przygoda Rogera (ロジャーの冒険 Rojā no Bōken): Załoga Rogera dopływa na ostatnią wyspę, gdzie znajduje skarb Joy Boya. Opowieść o człowieku sprzed setek lat rozśmiesza piratów. Roger nazywa wyspę "Raftel".
  • 968. Powrót Odena (おでんの帰還 Oden no Kikan): Roger rozwiązuje załogę, a Oden wraca do Kraju Wano. Tam dowiaduje się, że Orochi został szogunem i próbował zabić Momonosuke. Rozwścieczony rusza do Kwiecistej Stolicy, by zabić uzurpatora.
  • 969. Głupi wielmoża (バカ殿 Baka-tono): Odenowi nie udaje się zabić Orochiego i przez następne pięć lat tańczy co tydzień na ulicy. Po usłyszeniu, że Kaidou zaatakował rodzinę Hyougorou, decyduje się jednak ruszyć w bój.
  • 970. Oden vs. Kaidou (おでんvsカイドウ Oden Bāsasu Kaidō): Rodzina Kouzuki i załoga Królestwa Zwierząt toczą długą i wycieńczającą walkę. Kaidou udaje się pokonać Odena. Samuraj i jego słudzy zostają skazani na ugotowanie.
  • 971. Skazani na ugotowanie (釜茹での刑 Kamayude no Kei): Oden i jego słudzy zostają skazani na ugotowanie żywcem. Dajmios zawiera jednak z szogunem umowę, według której zostaną uwolnieni, jeśli wytrzymają godzinę. Oden podnosi swoich podwładnych ponad głowę i samotnie stoi w kotle z wrzątkiem.
  • 972. Jestem Oden i urodziłem się, żeby zostać ugotowanym (煮えてなんぼのおでんに候 Niete Nanbo no Oden ni Sōrō): Odenowi udaje się przetrwać całą godzinę, jednak Orochi zrywa umowę. Nim samuraj zostaje zabity przez Kaidou, rzuca swoimi sługami, by ci mogli uciec.
  • 973. Rodzina Kouzuki (光月の一族 Kōzuki no Ichizoku): Dziewięciu z czerwonymi pochwami rusza do zamku Odena, by uratować rodzinę Kouzuki przed załogą Królestwa Zwierząt. Toki wysyła Momonosuke i drużynę Kin'emona dwadzieścia lat w przyszłość. Wygląd Denjirou zmienia się przez poczucie gniewu. Poddany Odena udaje się do stolicy, gdzie zostaje szefem yakuzy znanym jako Kyoushirou i rozpoczyna pracę jako ochroniarz Orochiego.
  • 974. Na wyspę demonów (いざ、鬼ヶ島!! Iza, Onigashima!!): Historia wraca do dzisiejszych czasów. Sojusz staje naprzeciw flocie Kaidou, a Kanjuurou okazuje się szpiegiem pracującym dla Orochiego. Luffy, Law i Kid przybywają samurajom z pomocą.

Informacje z SBS

Główny artykuł: SBS 96

Nawigacja