FANDOM

Transwestyci to mężczyźni przebrani za kobiety. Ich państwem jest Królestwo Samychtranzioli, lecz zamieszkują oni wszystkie regiony świata.

Wygląd

Transwestyci noszą zazwyczaj damskie ubrania, niedopasowane do ich budowy ciała. Zwykle są nieogoleni i bardzo umięśnieni. Noszą makijaż i peruki, naśladujące kobiece włosy. Większość transwestytów z Królestwa Samychtranzioli to bardzo wysocy ludzie, dwukrotnie przewyższający wzrostem Sanjiego, przeciętnych rozmiarów człowieka. Zwierzęta-transwestyci także noszą peruki, makijaż i damskie stroje.

Stroje neotranziomów są bardziej dopasowane do ich ciał.a Z powodu mocy Diabelskiego Owocu Emporio Ivankova, są wśród nich zarówno mężczyźni jak i kobiety. W przeciwieństwie do transwestytów z Królestwa Samychtranzioli, ich stroje są bardziej zróżnicowane. Niektórzy przebrani są za zwierzęta, a niektórzy noszą samą bieliznę.

Transwestyci

[v · e · ?]
Transwestyci
Bentham Emporio Ivankov Błyskawica Ojciec Belletta Tibany
99 mistrzów Newkama Kenpo Splash Splatter Morley Caroline (niekanoniczny)

Ogólna siła

Królestwa Samychtranzioli to ojczyzna Transwestyckiego Kung-Fu. Mieszka tam też 99 mistrzów Newkama Kenpo. Transwestyci znani są ze swoich sztuk walki.

Mieszkańcy Królestwa Samychtranzioli to także świetni kucharze, którzy opracowali własną kuchnię, bogatą w składniki odżywcze. Zazwyczaj nie dzielą się swoimi tradycjami z przybyszami, a ten, kto chce je posiąść, musi pokonać 99 mistrzów Newkama Kenpo, którzy są jednocześnie powiernikami przepisów kucharskich.

Neotranziomy to byli więźniowie Impel Down, więc można założyć, że są dość silni. Nie wiadomo jednak, czy potrafią się posługiwać Transwestyckim Kung-Fu lub Newkama Kenpo, gdyż w walce używają głównie mieczy i broni palnej.

Przekonania

Momoiro Island Infobox

Wyspa różu, raj transwestytów.

Neotranziomy

Emporio Ivankov's Dancers

Neotranziomy.

Historia

Ciekawostki

  • Japońska nazwa neotranziomów, newkama, to gra słów new okama i newcomer.
  • Bentham i Iva to jedyni znani transwestyci, którzy potrafią zmienić swoją płeć, dzięki Diabelskiemu Owocowi.

Nawigacja