Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi.png

Trebol[1] – jeden z czterech głównych oficerów załogi Donquixote. W familii Donquixote zajmuje tron trefla i jest przywódcą armii Trebola.

Jest odpowiedzialny za rozbudzenie okrucieństwa Donquixote Doflamingo w młodym wieku, co jest pierwotną przyczyną ogromnej ilości zła i cierpienia spowodowanego przez gniew Doflamingo.

Wygląd

Trebol to bardzo wysoki mężczyzna. Ma ciemne, gęste włosy i długą brodę przypominającą spływający po jego głowie śluz. Ma szerokie usta z ubytkami zębów i szeroki nos, z którego wiecznie cieknie. Nosi szarą koszulę, ciemnofioletowe spodnie związane sznurem, ciemne okulary oraz zielony płaszcz z wieloma podwójnymi, centrycznymi kołami. Praktycznie nie rozstaje się z kosturem zakończonym figurą koniczyny.

Galeria

Trebol's Eyes.png
Trebol Without His Coat.png
Trebol at Age 18.png
Trebol at Age 33.png
Trebol at Age 36.png
Trebol at Age 39.png
Trebol at Age 47.png
Trebol's Manga Color Scheme.png
Trebol as a Child.png
Trebol Anime Concept Art.png
Trebol's Initial Anime Color Scheme.png
Trebol Super Grand Battle X.png

Osobowość

Jego unikalny śmiech brzmi: "behehehehe".

Historia

Fabuła

Umiejętności i moce

Diabelski owoc

Główny artykuł: Lep-lepkowoc

Trebol zjadł diabelski owoc typu Paramecia i zyskał moce kleju. Może wytwarzać klej, przyklejać się do ścian oraz osób, ograniczając ich ruchy. Trebol raz chwycił statek i rzucił nim z wielką łatwością, może też wystrzelić pocisk o niezwykłej szybkości i precyzji równej snajperom. Wytwarzana przez niego wydzielina okazała się także łatwopalna.

Główne walki

Ciekawostki

  • Trébol to po hiszpańsku "koniczyna" lub "trefl".

Przypisy

  1. Manga One Piece: Rozdział 768

Nawigacja