FANDOM

Tristan jest norką o cechach wiewiórki, pielęgniarką i podwładną księcia Inuarashiego.

Wygląd

Tristan Dress

Tristan w codziennym stroju.

Tristan jest norką-wiewiórką o jasnoniebieskich, długich włosach, ma jasnobrązowe futro, ciemną plamę od czoła do nosa i duży, brązowy, puszysty ogon z dwoma ciemnobrązowymi paskami na nim. Jako strój codzienny nosi plisowaną, żółtą koszulkę z krótkimi rękawami, krótką, dwuwarstwową, różową spódnicę i czerwone lakierki.

Jej strojem jako pielęgniarka jest jasnoróżowa mini sukienka i jasnoróżowa czapeczka z krzyżem (w anime czerwonym).

Osobowość

Tristan jest pokazana jako norka przyjazna do tych, którzy są mili do niej i jej plemienia. Jako pielęgniarka, Tristan wykonuje swoją pracę, lecząc rannych, choć uważa, że lekarzy tacy jak np. Miyagi nie powinni być zbyt entuzjastyczni, gdy leczą swoich pacjentów i uczą się od innych lekarzy.

Tristian boi się obcych ludzi, tak że uciekła po zobaczeniu szkieletu i smoka rozmawiających ze sobą.

Fabuła

Atak załogi Królestwa Zwierząt

Po ataku załogi Królestwa Zwierząt na Zou, Tristan była ścigana przez Sheepsheada, gdy napotkała Nami, Sanjiego, Choppera, Brooka, Momonosuke i Caesar Clowna. Kiedy grupa Sanjiego sprawiła, że aligator Sheepsheada poślizgnął się na lodzie, Tristan uciekła, bo przestraszyła się gadającego smoka i kościotrupa.

Tristan Hiding

Tristan chowająca się za drzewem.

Po odparciu ataku załogi Bestii, Słomkowi zastanawiali się, gdzie jest Tristan, gdy ona dyskretnie oglądała ich zza drzewa.

Gdy już Caesar zneutralizował trujący gaz, Wanda zaatakowała Nami, myśląc, że ona i jej grupa są ludźmi Jacka, ale Tristan i Pedro uspokoili ją, mówiąc, że nie są wrogami. Z Chopperem kierującym nimi, grupa Sanjiego i wszystkie norki, które mogły się poruszać zaczęli leczyć rannych.

Później, gdy norki nadal zdrowiały, Tristan zauważyła, że Sanji bardzo lubi witać się z samicami norek.

Przybycie Słomkowych na Zou

Gdy dowiedziano się, że książę Inuarashi obudził się ze śpiączki, Tristan, a następnie Miyagi i Chopper zajmowali się nim i powiedziała wtedy Miyagiemu, że nie może być zbyt entuzjastyczny podczas leczenia pacjentów. W domu księcia, Tristan, Miyagi i Chopper leczyli księcia, gdy Wanda przyprowadziła resztę załogi Słomkowego Kapelusza. Gdy przybył zmierzch, Tristan i Miyagi zasnęli.

Następnego dnia chciała do drużyny odzyskana Sanjiego jako asystent Choppera, ale została odrzucona na rzecz Pedro, który mógł utrzymać Pekomsa pod kontrolą.

Umiejętności i moce

Jako pielęgniarka, Tristan ma umiejętności medyczne, przez co mogła pomóc Chopperowi w zajmowaniu się księciem Inuarashim.

Jako norka jest urodzonym wojownikiem i potrafi posługiwać się Elektro.

Ciekawostki

  • Jej zromanizowane imię, Torisutan, zawiera w sobie risu, czyli japońskie słowo oznaczające "wiewiórkę".

Nawigacja