FANDOM

Trzeci Kitetsu – jeden z mieczy rangi Wazamono, kunsztowny miecz. Podobnie jak poprzednie miecze Kitetsu, jest przeklęty.

Trzeci Kitetsu został wykuty przez Tenguyamę Kitetsu i w niewiadomy sposób trafił na East Blue. Zoro wybrał ten miecz spośród leżących tanich katan leżących w beczce w sklepie w Logue Town po wyczuciu jego jakości. Później Tashigi zidentyfikowała ostrze na podstawie katalogu. Gdy właściciel sklepu zobaczył miecz, zrezygnował ze sprzedaży, mówiąc, że ostrze jest przeklęte. Zoro stwierdził, że sprawdzi, czy jego szczęście pokona klątwę i podrzucił broń do góry tak, by spadając, odcięła mu rękę. Szczęście szermierza wygrało i ostrze nawet nie drasnęło ramienia Zoro. Zaskoczony sprzedawca zdecydował, że podaruje szermierzowi swoją rodową broń, Yubashiri.

Wygląd

Sandai Kitetsu Sheath

Pochwa Trzeciego Kitetsu.

Trzeci Kitetsu to lekko wygięta katana z białą krawędzią i specyficzną błękitną falą o kształcie płomieni. Ma złotą tsubę o kształcie krzyża kawalerskiego. Rękojeść ostrza ma bordowy kolor i złotą głowicę.

Pochwa jest tej samej barwy, co rękojeść i zakończona jest złotą końcówką.

Możliwości

Podobnie jak poprzednie miecze Kitetsu, jest przeklęty, a wszystkich, którzy go dzierżą, spotyka straszny los.

Ciekawostki

Human Sandai Kitetsu

Trzeci Kitetsu jako człowiek.

  • W 92. SBS Oda narysował personifikacje mieczy Zoro. Trzeci Kitetsu przybrał postać mężczyzny z niecnym uśmieszkiem, przerzedzoną brodą i fryzurą chonmage.
  • Z nazw i klasyfikacji wynika, że każde następne ostrze Kitetsu było słabsze. Trzeci Kitetsu to miecz rangi Wazamono. To najniższa ranga, jeśli chodzi o kunszt wykonania.

Nawigacja