Tygrys Beczkalski – mała łódź, której Nami, Usopp i Robin używali podczas donut race, części davy back fight.

Projekt i wygląd statku

Zgodnie z zasadami donut race Tygrys Beczkalski jest małą łodzią zbudowaną z dozwolonych materiałów. Pojazd jest wykonany z trzech beczek oraz dwóch wioseł sterujących. Stworzona przez Usoppa nie wyróżnia się niczym szczególnym.

Historia

Z wykorzystaniem nawigacyjnych decyzji Nami, Usopp użył impact diala oraz pomysłowo wykorzystał zdolności Robin, prawie wygrywając wyścig. Niestety spow-spowalniający promień Foxy'ego zatrzymał Słomkowych wystarczająco długo, by to oni wygrali wyścig. [1]

Różnice między mangą a anime

W mandze Tygrys Beczkalski był jedyną łodzią, którą załoga Słomkowego Kapelusza przystąpiła do donut race. W anime zgodnie z zasadami davy back fight, wyścig został nieco zmieniony. Tygrysowi towarzyszyły dwie inne łodzie:

W mandze Tygrys Beczkalski został zaatakowany przez załogę Foxy'ego będącą wewnątrz publiczności zaraz po starcie wyścigu. W anime zostało to zmienione i atak nastąpił od innych Foxy Piratów biorących udział w wyścigu. Trasa wyścigu była taka jak ta ukazana w mandze.

Ciekawostki

Przypisy

  1. One Piece Manga - Rozdziały 306-309, Donut race częścią zawodów davy back fight.

Nawigacja