FANDOM

Tygrys Beczkalski to mała łódź, której Nami, Usopp i Robin używali podczas Donut Race, części Davy Back Fight.

Projekt i wygląd statku

Zgodnie z zasadami Donut Race, Tygrys Beczkalski jest małą łodzią zbudowaną z dozwolonych materiałów. Pojazd jest wykonany z trzech beczek oraz dwóch wioseł sterujących. Stworzona przez Usoppa nie wyróżnia się niczym szczególnym.

Historia

Z wykorzystaniem nawigacyjnych decyzji Nami, Usopp użył Impact Diala oraz pomysłowo wykorzystał zdolności Robin, prawie wygrywając wyścig. Niestety Spow-Spowalniający Promień Foxy'ego zatrzymał Słomkowych wystarczająco długo, by to oni wygrali wyścig. [1]

Różnice między mangą a anime

W mandze Tygrys Beczkalski był jedyną łodzią którą piraci Słomkowego Kapelusza przystąpili do wyścigu Danut. W Anime zgodnie z zasadami Davy Back Fight, wyścig został nieco zmieniony. Tigerowi towarzyszyły dwie inne łodzie:

W mandze Tygrys Beczkalski został zaatakowany przez załogę Foxy'ego będącą wewnątrz publiczności zaraz po starcie wyścigu. W anime zostało to zmienione i atak nastąpił od innych Foxy Piratów biorących udział w wyścigu. Trasa wyścigu była taka jak ta ukazana w mandze.

Ciekawostki

Przypisy

  1. One Piece Manga - Rozdziały 306-309, Donut Race częścią zawodów Davy Back Fight.

Nawigacja