One Piece Wiki
Advertisement
One Piece Wiki

Udon – region w południowo-wschodniej części Kraju Wano, znajduje się obecnie pod zarządem załogi Królestwa Zwierząt. Jest to zindustrializowana kraina, w której obywatele niższej kategorii przymusowo wyrabiają broń, póki nie umrą z przemęczenia.

Miejsca

Kopalnia więzienna

Kopalnia więzienna (囚人採掘場 Shūjin Saikutsujō) to miejsce, w którym rebelianci torturowani są aż zostanie złamany ich duch i przysięgną wierność Kaidou.

Kopalnia podzielona jest na sześć części: środkową twierdzę i pięć obozów pracy wokół niej. Z lotu ptaka przypomina kwitnący kwiat.

W więzieniu pracują dziesiątki tysięcy skazańców, a większość z nich winna jest sprzeciwienia się Kurozumi Orochiemu. Według Hyougorou szogun przypadkowo stworzył w kopalni armię, która stawi mu czoła.

Wieża dowodzenia

Wieża dowodzenia.

Wieża dowodzenia to miejsce, w którym załoga Królestwa Zwierząt trzyma klucze do kajdan z kamienia morskiej strażnicy. Raizou włamał się do środka i ukradł zestaw kluczy.

Kamieniołom

Kamieniołom.

W miejscu tym więźniowie zmuszani są do wykopywania ogromnych bloków skalnych, ciosania ich i załadowywania na statki. Za każde pięć przeniesionych bloków dostają dango.

Fabryka żelaza

Fabryka żelaza.

Port pozostającej w cieniu jaszczurki

Port pozostającej w cieniu jaszczurki.

Port pozostającej w cieniu jaszczurki (常影港 Tokage Minato) to jeden z sześciu portów Wano.

Mieszkańcy

[v · e · ?]
Udon
Pracownicy więziennej kopalni
Piotruś Dobon Daifugou Pasjans Alpacaman
Madilloman
Więźniowie więziennej kopalni
Kawamatsu Hyougorou Caribou Eustass Kid Monkey D. Luffy
Killer

Nawigacja

Advertisement