Ulti – członkini latającej szóstki, grupy sześciu najsilniejszych gwiazd załogi Królestwa Zwierząt. Jest starszą siostrą Page One'a.

Wygląd

Ulti jest średnim wzrostem i szczupłą młodą kobietą o długich, jędrnych nogach. Ma proste, czarne włosy z pewnymi jasnymi pasmami, a także parę jasnych rogów podobnych do Kaido i duże oczy. Nosi krótką jasną sukienkę z ciemną kokardą na szyi, ciemną pelerynę na zewnątrz i jasną od wewnątrz, dwuwarstwową maskę z okrągłymi krawędziami, które zakrywają usta i nos, oraz ciemne buty na obcasie.

Osobowość

Ulti okazała się bardzo niegrzeczna i niecierpliwa, narzekając, że musi czekać na spotkanie z Kaidou. Jest również bardzo podatna na obrażanie i grożenie ludziom, w tym własnemu bratu, a nawet jej kapitanowi.

Galeria

Umiejętności i moce

Jako członek Tobiroppo , Ulti jest jedną z najpotężniejszych osób w całym gangu. Ma też wielki autorytet, wykonując rozkazy tylko od głównych gwiazd i Kaidou.

Kenbunshoku haki

Główny artykuł: haki Kenbunshoku

Ulti może używać kenbunshoku haki , wykrywając wielkie zagrożenie, jakim jest Luffy, a jednocześnie wciąż będąc w stanie wykryć jego obecność, zanim jego podwładni potwierdzą, że go zabił.

Busoshoku haki

Główny artykuł: haki z Busoshoku

Ulti może użyć haki busoshoku , utwardzając głowę, by zderzyć się z Luffym. Jego haki jest tak szorstki, że był w stanie powalić Luffy'ego i go zranić, mimo że Luffy również zaatakował swoją stwardniałą głową.

Techniki

  • Zaprawa Ulti (? ): Ulti robi wielki skok i odwraca głowę do tyłu, by uderzyć przeciwnika potężnym tyłkiem, jednocześnie mając stwardniałe czoło.

Diabelski owoc

Główny artykuł: Smok-smokowoc, model pachycefalozaurzy

Ulti zjadła diabelski owoc będący Zoanem typu pradawnego, który pozwala jej na przemianę w pachycefalozaura.

Historia

Festiwal ognia

Ulti wraz z resztą towarzyszy przybyła do Onigashimy w dniu Święta Ognia.  Kiedy czekali, aż Kaidou do nich zadzwoni, był zdenerwowany słysząc, jak Queen śmieje się z nich, zaczynając obrażać jego, jego brata, Sasakiego i samego Kaido. Kiedy przybył Kaido, mieli za zadanie znaleźć i sprowadzić Yamatoz powrotem, obiecując, że jeśli im się uda, będą w stanie stawić czoła jednemu z głównych gwiazd i zdobyć jego pozycję, jeśli uda im się ich pokonać. Ona i jej brat zaczęli szukać syna Kaidou w zamku. Kiedy to zrobili, Ulti najwyraźniej zaczęła męczyć się bieganiem, zmuszając jej brata do noszenia jej. Z tego powodu obaj spadli ze schodów, stając twarzą w twarz z Luffym.

Ciekawostki

  • Ulti, znane takę pod nazwą ultimó, to węgierska gra karciana dla trzech graczy.
  • Jej ulubione danie to ziemniaczane tornado.

Nawigacja