FANDOM

Uranus to jedna z trzech starożytnych broni, która istniała w Pustym Wieku wraz z Posejdonem i Plutonem.

Na razie wiemy o niej najmniej ze wszystkich tych artefaktów. Po raz pierwszy został wspomniany przez Nico Robin w jej rozmowie z królem Neptunem, gdzie wymieniona jest jako jedna z broni nazwanych po 'bogach'.[1]

Historia

Tak jak Posejdon i Pluton, Uranus powstał podczas Pustego Wieku, jednak nie wiadomo w jakich celach był wykorzystywany i co się z nim działo.

Umiejętności

Jak pozostałe starożytne bronie, Uranus jest potężną bronią, która może w zależności od właściciela uratować lub zniszczyć świat. Jednak nic poza tym nie wiadomo.

Ciekawostki

  • Podobnie jak pozostałe bronie, został nazwany po greko-rzymskim panteonie. Uranus (Ουρανός) jest uosobieniem nieba w mitologii greckiej, ojcem dwunastu Tytanów, cyklopów i sturękich oraz dziadkiem pierwszej szóstki olimpijskich bogów. "Ouranos" można przetłumaczyć na "niebo" i "raj".

Przypisy

  1. One Piece Manga i Anime - Tom 66 Rozdział 650 i Odcinek 570, Robin (Neptun w anime) mówi o Uranusie i dwóch innych starożytnych broniach, których nazwy pochodzą od bogów.

Nawigacja