FANDOM

Ushimitsu Kozou to pseudonim tajemniczego złodzieja z Kraju Wano, który kradnie pieniądze bogatym, a daje biednym.

Wygląd

Sylwetka Ushimitsi Kozou jest bardzo niewyraźna, ale wygląda na to, że jest on mężczyzną przeciętnego wzrostu w kimono z dość długimi włosami.

Osobowość

Ushimitsu Kozou kradnie bogatym i daje biednym, lecz jego motywy są nieznane. Ubodzy mieszkańcy Wano uważają go za wspaniałą osobę, z kolei ci, którzy mieszkają w Kwiatowej Stolicy mają mieszane uczucia.

Fabuła

Akt Wano

Ushimitsu Kozou okrada w nocy bogatych mieszkańców Kwiatowej Stolicy. W pewnym momencie odwiedził miasto Ebisu i rozdał jego mieszkańcom pieniądze.

Umiejętności i moce

Ushimitsu Kozou jest uzdolnionym złodziejem. Okrada mieszkańców Kwiatowej Stolicy i nie został jeszcze złapany.

Ciekawostki

  • Postać Ushimitsu Kozou może być nawiązaniem do Nezumi Kozō, japońskiego złodzieja. Po swojej egzekucji stał się bohaterem ludowym, o którym mówiono, że okradał bogatych i rozdawał biednym jak legendarny angielski złodziej Robin Hood. Nezumi Kozō oznacza po japońsku "szczurzego chłopca", z kolei Ushimitsu Kozō oznacza "chłopca godziny duchów".

Nawigacja