FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Vinsmoke Yonji jest czwartym synem i najmłodszym dzieckiem rodziny Vinsmoke, co sprawia, że jest młodszym bratem Vinsmoke Reiju, Vinsmoke Ichijiego, Vinsmoke Nijiego i Vinsmoke Sanjiego. Jest księciem Królestwa Germy i przywódcą w jej militarnym ramieniu, Germie 66.

Wygląd

Yonji jest młodym mężczyzną, uderzająco podobnym do Sanjiego. To było przyczyną pomyłki Słomkowych gdy poznali najmłodszego z dzieci rodziny Vinsmoke. Ma zielone włosy, które zaczesuje w jeden szpikulec z tyłu głowy, lekko zadarty do góry. To go dodatkowo wyróżnia - nie ma grzywki zasłaniającej jego jedno oko, tak jak to jest u jego braci i siostry. Brwi zakręcają się mu tak samo jak u starszego rodzeństwa, na wzór szóstek. Yonji jest najwyższy z rodzeństwa i jest także bardziej muskularny.

Jego strój bojowy jest bardzo podobny do stroju Ichijiego. Główna różnica leży w kolorystyce, rękawicach i braku kieszeni u spodni. Yonji nosi zielono-żółty strój z liczbą "66" na korpusie, czarną pelerynę z zieloną "4" na lewym ramieniu, pomarańczową apaszkę na szyi, duże rękawice i wysokie buty. Na co dzień nosi czarne spodnie i białą koszulę z krótkim rękawem.

Kiedy Yonji był dzieckiem nosił białą koszulkę bez rękawków z numerem "4" na korpusie, czarne spodnie i apaszkę. Fryzura była bardzo podobna do obecnej, tylko że wtedy miał krótsze włosy, to i szpikulec był mniejszy.

Galeria

Osobowość

Yonji jest chciwy, pewny siebie i podobnie do braci - zboczony. Nami zauroczyła go praktycznie od razu. Ogólnie lubi piękne kobiety, podczas ślubu Sanjiego stwierdził, że sam mógłby się ożenić z Pudding, co bracia uznali za głupotę. Mimo upodobań, nie miał nic przeciwko pobicia Cosette.

Reiju zauważyła, że jej najmłodszy brat dzieli z Ichijim i Nijim brak empatii i sympatii. Można go nazwać wręcz socjopatą. Yonji potrafi się, co prawda, zauroczyć, ale nie wiadomo do jakiego stopnia. Nie pomógł Słomkowym, gdy Luffy był zatruty, więc wygląd Nami aż tak go nie zaślepił.

Emocjonalnie związany jest tylko z rodziną. Kiedy ojciec został zaatakowany przez Big Mom, od razu porzucił zadanie ochrony Caesara i ruszył na pomoc rodzicowi. Sanji stanowi jedyny wyjątek. Z resztą rodzeństwa ma całkiem przeciętne relacje, ale Czarnonogiego nienawidzi. W dzieciństwie znęcał się nad bratem i to pewnie "zabiło" w nim czułość.

Yonji jest też obojętny w kwestii swojego życia. Fakt, podczas walki nie podda się łatwo, ale kiedy Perospero uwięził go wraz z rodziną w cukierkowej masie, jedynie komentował sytuację z uśmiechem na twarzy. Ojciec dopiero wtedy zauważył, że jego synowie są puści emocjonalnie.

Relacje

Rodzina

Vinsmoke Judge

Yonji jest oddany swojemu ojcu. Chce by ten był z niego dumny, co widać szczególnie w wspomnieniach z dzieciństwa. Trzymał się z silnym rodzeństwem i wyprzedzał Sanjiego - jako najmłodszy, do testów był wzywany na końcu, ale jako że trzeci syn nie był w stanie brać w nich udziału, sam wychodził przed niego.

Yonji dba o swojego ojca. Kiedy rodzic został ranny, porzucił misję ochraniania Caesara, by ratować ojca.

Vinsmoke Reiju

Relacje Yonjiego z Reiju są raczej normalne. Yonji nie boi się postawić siostrze, mimo, że np. tak jak wtedy gdy Luffy był zatruty, z wielką siłą wykopała go do morza.

Vinsmoke Ichiji

Yonji ma dobre relacje z dwójką starszych braci. Razem z nimi znęcał się nad trzecim bratem. Mimo to, kiedy prawie wywołał kłótnię z Sanjim w karecie, Ichiji skarcił najmłodszego, a ten faktycznie się uciszył. Trójka braci potrafi ze sobą współpracować w walce, co pokazali podczas starcia z załogą Big Mom.

Vinsmoke Niji

Tak jak z Ichijim, Yonji dobrze dogaduje się z Nijim. Podczas gdy Sanji kopnął starszego brata, Yonji wydawał się być nawet przerażony. Może to wynikać z tego, że Czarnonogi był w stanie wgnieść twarz zielonowłosego podczas ich wcześniejszego starcia.

Vinsmoke Sanji

Yonji nienawidzi Sanjiego ze wzajemnością. Najmłodszy Vinsmoke nie widzi w starszym nic wartościowego. Sanji najczęściej zbywa młodszego brata lub okazuje mu obojętność. Fakt, że trzeci syn nie boi się rodzeństwa, tak jak 13 lat temu, najwidoczniej działa jak płachta na byka dla Yonjiego. Dodatkowo Sanji pokonał młodszego, co tylko zaostrzyło bojowe nastawienie do brata.

Podwładni

Historia

Fabuła

Umiejętności i moce

Główne walki

Niekanoniczne walki

  • Yonji, Ichiji, Niji i Reiju kontra żołnierze Germy

Nawigacja