FANDOM

Vitan jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Białobrodego. Występuje wyłącznie w mandze.

Wygląd

Vitan Concept Art

Szkic Vitana pokazujący różnice w mandze.

Vitan wydaje się być swego rodzaju cyborgiem, a jego ciało jest pokryte stalą lub innym metalem od pasa w górę. Dodatkowo posługuje się metalowymi pazurami jako rękami i bronią.

W oryginalnym szkicu nosi czapkę i jasno kolorowy płaszcz.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Vitana poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Vitan staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Vitan wraz ze swoją załogą dołącza do sił załogi Białobrodego, by go ocalić.

Po wojnie

Vitan razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Umiejętności

Vitan staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w nowym świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Białobrodego. Pozostałe zdolności pozostają nieznane.

Główne walki

Przypisy

Nawigacja