FANDOM

Weatheria to unosząca się na niebie wyspa. Wznosi się na ogromnej bańce. Znana jest z badań nad pogodą, a także z wielu narzędzi, które mogą ją zmienić, jak Węzeł Wiatru. Jedynym znanym z imienia mieszkańcem wyspy jest Hardeas. Po wydarzeniach na archipelagu Sabaody, Bartholomew Kuma wysłał na tę wyspę Nami, by przez dwa lata trenowała tu swoje umiejętności.

Mieszkańcy tej wyspy to głównie wysocy starzy mężczyźni z długimi brodami, którzy wyglądają jak stereotypowi czarodzieje. W kraju brakuje personelu, który zapobiega łamaniu prawa, a w przypadku przestępstwa mieszkańcy podejmują działania sami. Zdają się jednak dość słabi i naiwni i nie wiedzą, jak mają się zachować w przypadku przestępstwa lub przemocy, choć mają więzienie dla przestępców. Pokazano to, gdy Nami próbowała ukraść ich technologię.

Wyspa nieustannie się przemieszcza wraz z wiatrem. Dwa lata po wojnie na Marineford, znajdowała się dokładnie nad Archipelagiem Sabaody. Spowodowała tam deszcz, który unieszkodliwił proch strzelniczy marynarzy, którzy próbowali złapać Nami.

Węzeł Wiatru

Główny artykuł: Węzeł Wiatru
Nami Shown Wind Knot

Nami ogląda moc Węzła Wiatru.

Węzeł Wiatru (風の結び目 Kaze no Musubime) jest liną z Weatherii, która przywołuje wiatr o sile zależnej od ilości rozwiązanych supłów (od 1 do 3).

Weather Ball

Główny artykuł: Weather Ball

Ciekawostki

  • Z 453. odcinka dowiadujemy się, że wyspa w jeden dzień przeleciała 100 metrów.

Nawigacja