FANDOM

Wiceadmirał to trzecia najwyższa ranga Marynarki. Oficerowie tego stopnia mogą mieć jednak różne obowiązki i kompetencje. John Giant, na przykład, posiada znacznie większy zakres władzy niż inni wiceadmirałowie. To on odebrał wezwanie Buster Call w Kwaterze Głównej Marynarki i to on wysłał innych wiceadmirałów na misję. Flota Buster Call zawsze składa się przynajmniej z pięciu wiceadmirałów.

Wiceadmirałowie

[v · e · ?]
Wiceadmirałowie
Obecni
Monkey D. Garp Tsuru John Giant Comil Momonga
Onigumo Doberman Strawberry Yamakaji Lacroix
Ronse Stainless Mozambia Cancer Dalmatian
Bastille Smoker Maynard Gion Tokikake
Draw Sentoumaru
Byli
Jaguar D. Saul (usunięty, martwy) Kuzan (promowany) Sakazuki (promowany) Borsalino (promowany) Vergo (pod przykrywką, martwy)
Niekanoniczni
Jonathan Koumei Wilder Prodi Graydle
Byli niekanoniczni
Zephyr (promowany)

Opis

Cechują się rozległymi obowiązkami oraz niewątpliwym autorytetem. Dla przykładu, John Giant był pierwszą osobą, która odebrała Buster Call i wydała rozkaz innym wiceadmirałom. Wiadome jest nam, że jedenastu z nich (John Giant, Momonga, Comil, Onigumo, Doberman, Strawberry, Tsuru, Lacroix, Ronse, Yamakaji i Dalmatian) stacjonuje w głównej siedzibie Marynarki.

Odznaczają się również charakterystycznym ubiorem - płaszczem Marynarki ze sporymi pagonami zarzuconym na ramiona, a pod którym często kryje się garnitur. Krawat oczywiście obowiązkowy. Wyróżniającym się osobnikiem jest wspomniany już wcześniej John Giant, który nosi czerwono-złoty uniform z medalami przyczepionymi na piersi. Wyróżniał się również Garp oraz Tsuru (jest to notabene dwójka prawdopodobnie najstarszych osób piastujących tę rangę), których pagony były innego koloru - u Garpa czarno-czerwone, a u Tsuru złote. 

Członkowie tej rangi odznaczają się niewątpliwą siłą oraz doświadczeniem. Większość z nich to szermierze, kilkoro zaś posługuje się Sześcioma Formami. Każdy z nich posiada również zdolność Dominacji.

Nawigacja