FANDOM

Wir wody ciemności – jedna z technik ciem-ciemnowocu. Po raz pierwszy została użyta w walce z Portgasem D. Acem.[1].

Opis

Dark Touch

Teach używa wiru wody ciemności na Ace'sie.

Wyciągając rękę w kierunku przeciwnika, Czarnobrody aktywuje swoją grawitacyjną mocą, aby móc go przyciągnąć i pochwycić. Ta technika jest szczególnie przydatna w walce z przeciwnikami, próbującymi walczyć z Teachem na dużym dystansie i tym samym unikającymi jego wyłączającego inne zdolności dotyku. Jednakże ta umiejętność jest jego wielką słabością, gdyż większość oponentów, która padła jej ofiarą, atakowała go, gdy zostali przyciągnięci wystarczająco blisko. Przykładem tego jest oberwanie przez Marshalla w klatkę piersiową dwiema płonącymi włóczniami Ace'a czy tez cięcie w ramię przez naginatę Białobrodego[2]. Ponadto moc diabelskich owoców przeciwników działa do chwili bezpośredniego dotyku z Czarnobrodym, co oznacza, że wszystkie ataki dystansowe użytkowników mogą zostać użyte przeciw kapitanowi załogi Czarnobrodego w trakcie zbliżania się do niego. Sprawę pogarsza fakt, że Marshall D. Teach nie ma praktycznie żadnej techniki obronnej ani refleksu. Rekompensuje jednak to sobie dzięki wytrzymałości swojego ciała. Nazwa tego ataku jest także grą słowną związaną z angielskim słowem close. W polskiej wersji gry Jump Force, wydanej przez firmę Cenega, technika nazwana jest Wir mroku.

Przypisy

  1. One Piece Manga i Anime — Tom 46 Rozdział 441 (str. 11-12) i Odcinek 325, Czarnobrody przyciąga Ace'a za pomocą wiru wody ciemności.
  2. One Piece Manga i Anime — Tom 59 Rozdział 576 (str. 7-8) i Odcinek 485, Walka Białobrodego z Czarnobrodym.

Nawigacja