FANDOM

Wodny Luffy – forma sytuacyjna gum-gumowocu, którego mocą włada Monkey D. Luffy'ego. Został użyty w czasie drugiej walki Luffy'ego przeciwko Crocodile'owi.

Opis

W walce z Crocodilem, przywódcą Baroque Works, Luffy użył beczki z wodą, w celu osłabienia Crocodile'a i uczynienia go podatnym na swoje ciosy. Słomkowy w momencie kontaktu jego ciała z wodą, powodował, że królewski wojownik mórz nie mógł się zamieniać w piasek. Początkowo Luffy zalał swoje ciało wodą, ale to miało swoje wady, bo Crocodile nadal mógł wchłaniać wodę z ciała Luffy'ego. Luffy postanowił wypić całą wodę z beczki i stał się Wodnym Luffym. Choć na pierwszy rzut oka wyglądało to na idiotyczną i nieco wadliwą formę. Doskonale było to widać, gdy chłopak nie mógł utrzymać wody w ustach (do tego stopnia, powodując nawet, że wróg Nico Robin wybuchł śmiechem). Mimo wszystko, ten pomysł pozwolił Luffy'emu bezpiecznie przechowywać wodę i pluć nią w Crocodile'a. Słomkowy pozostał w tej formie, do momentu aż cała woda nie została wchłonięta z jego ciała.

Techniki

Nawigacja