FANDOM

Wszechmocni Rozwalacze to trzej najwięksi ludzie rodziny Franky'ego. Uważani są przez resztę gangu za najsilniejszych członków, stąd ich imię.

Wygląd

Franky Family and Giants

Wszechmocni Rozwalacze w porównaniu do olbrzymów i reszty rodziny Franky'ego.

Wszechmocni Rozwalacze to ogromni mężczyźni, którzy sięgają olbrzymom prawie do pasa. Noszą specjalne stroje rodziny Franky'ego jak reszta gangu. Na ich strój składają się metalowe spodnie z różową gwiazdą i para specjalnych gogli.

Galeria

Osobowość

Wszechmocni Rozwalacze szanują Franky'ego i zwracają się do niego, mówiąc "brachu".

Fabuła

Akt Water 7

Wszechmocni Rozwalacze przebywali we Franky House, gdy reszta rodziny Franky'ego ukradła Słomkowym Bsymbol200,000,000. Zostali oni pokonani przez rozwścieczonych piratów, którzy zniszczyli ich dom za pobicie Usoppa.

Akt Enies Lobby

Razem z resztą rodziny Franky'ego pomagali Słomkowym dotrzeć na Enies Lobby, by uratować szefa swojego gangu, Franky'ego, z rąk CP9. Po dotarciu do wyspy ich pierwszym zadaniem było sforsowanie pierwszych z trzech wrót wyspy, co zrobili po tym, jak Mozu i Kiwi odblokowały zamek. Po dotarciu do drugiej bramy spotkali przeciwników jeszcze większych od siebie, olbrzymy Oimo i Kashiego, którzy z łatwością ich pokonali. Później razem z Galley-La Company i resztą rodziny Franky'ego uciekli przed Buster Call, dzięki morskiemu pociągowi Puffing Tomowi, który zabrał ich z powrotem do Water 7.

Po Enies Lobby

Wszechmocni Rozwalacze i reszta rodziny Franky'ego uczestniczyli w przyjęciu Słomkowych z okazji pokonania CP9.

Umiejętności i moce

Z powodu swoich rozmiarów i budowy Wszechmocni Rozwalacze posiadają dużo większą siłę niż przeciętny człowiek. Swoją moc zdobyli, demontując różne statki, przez co uważani są za najsilniejszych członków gangu. Są jednak silni jedynie w porównaniu do zwykłych wrogów. Dla olbrzymów nie stanowią poważnego wyzwania.

Wszechmocni Rozwalacze używają w walce różnych broni. Wszechmocny Rozwalacz z rudym afro posiada pancerz, który jest wystarczająco wytrzymały, by przetrwać uderzenie z działa. Nie był jednak w stanie wytrzymać silniejszych ataków.

Sprawa tłumaczenia

Kairiki (怪力) oznacza po japońsku "nadludzką siłę".

Nawigacja