FANDOM

Wyspa Dock to niekanoniczna wyspa, która pojawiła się w One Piece Film: Z.

Główne informacje

Wyspa połączona jest z wyspą Secon morskim pociągiem. Jedynym ważniejszym miejscem są doki, w których Mobston i jego wnuki naprawiają statki podróżników.

Mieszkańcy

[v · e · ?]
Wyspa Dock
Mobston Gari Wnuczka Mobstona Bolt

Historia

Od lat różni piraci trafiali na wyspę Dock po tym, jak zostali pokonani przez Zephyra. Za każdym razem Mobston naprawiał ich statki. Piraci porzucali jednak swoje marzenia i nie chcieli dłużej prowadzić awanturniczego życia. Zostawiali u niego swoją broń i pozostały ekwipunek. Mobston przechowywał piracki sprzęt w swoich dokach, mając nadzieję, że kiedyś zjawi się ktoś wystarczająco odważny, by stawić czoła Z.

Fabuła

One Piece Film: Z

Po pierwszym spotkaniu Słomkowych z Neo Marynarką, Thousand Sunny była mocno uszkodzona przez ataki White Tigera i Zephyra, przez co załoga musiała się zatrzymać na wyspie Dock. Mobston i jego wnuki pomogli Franky'emu w naprawie statku i powiedzieli Słomkowym wszystko, co wiedzą o Z. Cieśla dał też piratom piracki ekwipunek, który składował wcześniej w dokach. Słomkowi (prócz Franky'ego) zdecydowali udać się na wyspę Secon, pokonać Zephyra i zmusić Ain, by przywróciła wcześniejszy wiek Nami, Robin, Choppera i Brooka.

Po tym, jak Z zniszczył wyspę Secon, Słomkowi wrócili na Dock i spotkali Kuzana. Powiedział im o planach Zephyra i dał im Eternal Pose, prowadzący na Piriodo. Po tym, jak były admirał opuścił wyspę, Słomkowi wzięli od Mobstona broń i przygotowali się do walki. Franky dokończył naprawę Thousand Sunny i załoga wyruszyła do ostatniego Endpointu.

Po pokonaniu Z, załoga wróciła na wyspę Dock po raz ostatni, by oddać Mobstonowi jego ekwipunek i pożegnać się z nim.

Nawigacja